برگزاری جلسه سران رئال با کاپیتان راموس

13:13 - 1399/11/27
مشکلات بین سرخیو راموس و باشگاه رئال هنوز کامل رفع نشده است و به همین منظور بین او و سران رئال جلسه ای فوری برگزار شد.
برگزاری جلسه سران رئال با کاپیتان راموس

به گزارش "ورزش سه"، راموس که به دلیل مصدومیت، دور از میادین حضور دارد، دیدار امروز تیمش مقابل والنسیا را از جایگاه ویژه تماشا کرد. این در حالی است که همچنان موضوع تمدید قرارداد او، دغدغه اصلی مدیران و هواداران رئال است.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال، به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد و دیدار امروز رئال مقابل والنسیا را از دست داد اما در غیاب او، راموس با چند نفر از مدیران باشگاه برای دقایقی صحبت کرد؛ دیداری که توسط دوربین‌هایی تلویزیونی ضبط شد؛ هرچند از محتوای صحبت های طرفین چیزی به بیرون درز نکرد.

ادواردو فرناندز د بلاس، نایب رئیس دوم، خوسه آنخل سانچس، مدیر کل باشگاه و آنتونیو گالئانو، مدیر ارتباطات باشگاه، مدیرانی بودند که با راموس صحبت کردند.

برگزاری جلسه سران رئال با کاپیتان راموس12

براساس گزارش ها، مذاکرات برای تمدید قرارداد راموس چندان خوب پیش نمی رفت و به نظر می رسید همه چیز برای جدایی کاپیتان باتجربه رئال فراهم است اما آنطور که نشریه ABC گزارش داده، راموس و فلورنتینو پرز بعد از تماسی که برای اطلاع از سلامت همدیگر داشتند، برای ادامه همکاری هم ابراز تمایل کردند و این به معنای گرم شدن دوباره روابط است.

راموس به دنبال یک قرارداد دو ساله است اما باشگاه اعلام کرده که برای بستن چنین قراردادی، او باید دستمزدش را 10 درصد کاهش بدهد؛ درخواستی که باشگاه رئال مادرید از همه بازیکنانش دارد. شیوع کرونا تاثیر منفی زیادی روی درآمدهای باشگاه داشته و رئالی ها چاره ای جز کم کردن هزینه ها ندارند.

منبع ورزش 3