ستاره اسپانیایی آماده برای تقابل با پاریس

10:45 - 1399/11/27
جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسا مشکلی برای بازی در دیدار برابر پاریس ندارد و می تواند تیمش را در این بازی حساس همراهی کند.
ستاره اسپانیایی آماده برای تقابل با پاریس

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه 1 آذر در جریان بازی با اتلتیکو مادرید بود که به شدت مصدوم شد. مصدومیت او از ناحیه رباط زانو بود و بخشی از رباط صلیبی او نیز آسیب دیده بود. پزشکان برای او دوری تا ماه آوریل(فروردین) را پیش بینی می کردند اما او بر خلاف تمام گمانه زنی ها از هفته گذشته تمرینات انفرادی خود روی چمن را شروع کرد.

ستاره اسپانیایی آماده برای تقابل با پاریس9

تبلیغات

ستاره اسپانیایی آماده برای تقابل با پاریس19

ستاره اسپانیایی آماده برای تقابل با پاریس12

فروش انواع لباس عروسکی پسر گربه ای دختر کفشدوزکی با بهترین قیمت!

ستاره اسپانیایی آماده برای تقابل با پاریس5

روز گذشته رسانه های بارسلونا اعلام کردند که پیکه قصد دارد برابر پی اس جی به میدان برود و این مهم امروز با اضافه شدن او به تمرینات گروهی قوت گرفت.

پیکه در فهرست بازی شب گذشته برابر آلاوس قرار نداشت و از روی سکوها نظاره گر پیروزی 5-1 آبی اناری ها بود ولی در تمرین امروز صبح، پا به پای بازیکنان تمرین کرد و نشان داد که می تواند سه شنبه شب برابر پی اس جی به میدان برود.

ستاره اسپانیایی آماده برای تقابل با پاریس1

پیش از این کادر فنی بارسا یقین داشت که او سه هفته بعد به بازی برگشت خواهد رسید ولی در عین ناباوری می توانند از پیکه همین سه شنبه نیز استفاده کنند که بدون شک خبری مسرت بخش برای هواداران نیز خواهد بود. اکنون باید دید تا روز بازی شرایط پیکه همچنان خوب باقی خواهد ماند یا خیر.

منبع ورزش 3