زمان تعطیلات لیگ برتر فوتبال ایران

21:37 - 1399/11/26
به گفته سازمان لیگ تیم های لیگ برتری از اواخر ماه اسفند تا اواسط نوروز در تعطیلات به سر می برند.
زمان تعطیلات لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ،‌رقابت های لیگ برتر با پایان هفته پانزدهم ادامه پیدا می‌کند و تعطیلی تیم ها به نوروز موکول شده است. از این رو از قبل مشخص بود که تیم های لیگ برتری 3 بازی از نیم فصل دوم خود را نیز انجام می‌دهند و بعد به تعطیلات می‌روند.

حالا اما با تصمیم سازمان لیگ قرار است لیگ برتری ها در تاریخ های 21 و 22 اسفند ماه یک مسابقه جام حذفی را نیز انجام بدهند و بعد بازی ها تعطیل شود.

به عبارت بهتر با تصمیم سازمان لیگ بعد از 22 اسفند ماه مسابقات حدود 25 روز تعطیل خواهد شد. البته پرسپولیس و تراکتور بعد از جام حذفی احتمالا بازی سوپرجام فصل گذشته را برگزار می‌کنند و بعد به تعطیلات می‌روند. با توجه به اینکه قرار است تیم ملی فوتبال در تعطیلات نوروز اردو بزند، احتمالا بازی های لیگ برتر از 15 یا 16 فروردین ماه از سر گرفته شود و ادامه پیدا کند.

در این شرایط یک بحث مهم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است که به صورت متمرکز از اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. با وجود درگیر بودن چند تیم ایرانی در آسیا اما سازمان لیگ به دنبال راهکاری است که لیگ را دوباره تعطیل نکند و مسابقات ادامه داشته باشد. هرچند که در این خصوص هنوز به حصول نتیجه نرسیده‌اند.

منبع ورزش 3