اردو تیم ملی در فروردین ماه برگزار می شود

21:28 - 1399/11/26
سرمربی تیم ملی تصمیمی برای لغو اردو های تیم ملی در ماه فروردین ندارد.
اردو تیم ملی در فروردین ماه برگزار می شود

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از زمان شیوع کرونا در جهان نیمه کاره مانده است. با اینکه قرار بود دیدار های مقدماتی جام جهانی در آسیا فروردین ماه از سر گرفته شود اما بار دیگر با تصمیم فیفا این بازی ها لغو شده و تیم ملی ایران نیز فعلا مسابقاتش را انجام نمی‌دهد.

با وجود اینکه بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به خرداد ماه موکول شده اما دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ایران تصمیم گرفته اردوی تدارکاتی تیمش در فروردین ماه را داشته باشد. اسکوچیچ که مدت زیادی است با بازیکنان تیم ملی ایران کار نکرده، معتقد است طولانی شدن بازی ها تاخرداد ماه به تیم ایران ضربه می‌زند و به همین خاطر او تصمیم گرفته در فروردین ماه اردوی تیم ملی برگزار شود.

بر این اساس در فروردین ماه 1400 اسکوچیچ نفرات منتخب خود از تیم های لیگ برتری و لژیونرها را فرا می‌خواند تا فیفا دی مذکور را از دست ندهد. علاوه بر اردوی تدارکاتی اسکوچیچ چند حریف را نیز برای بازی تدارکاتی در نظر گرفته که احتمالا یک یا دو مسابقه دوستانه نیز برای تیم ایران در فروردین ماه تدارک دیده خواهد شد.

با توجه به این برنامه ریزی برای تیم ملی مسابقات لیگ برتر هم تعطیل خواهد شد تا اسکوچیچ و کادرفنی اش برنامه های خود را پیاده کنند.

منبع ورزش 3