واگذاری دو استادیوم به سرخ آبی های پایتخت حقیقت دارد؟

21:16 - 1399/11/26
گویا مرحله واگذاری دو ورزشگاه اختصاصی به تیم های استقلال و پرسپولیس به اتمام رسیده است و فقط فاز اجرایی و نهایی آن مانده است.
واگذاری دو استادیوم به سرخ آبی های پایتخت حقیقت دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، امیر محسنی، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در حاشیه نشست تخصصی اشتغال در ورزش در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره این نشست عنوان کرد: یکی از اتفاقات خوب و مبارکی که در ایام کرونا رخ می دهد، توجه و بررسی به زیرساخت های ورزش کشور است. این نشست به همت پژوهشگاه تربیت بدنی و با همکاری وزارت ورزش، شهرداری تهران و همه دانشگاهها در حال انجام است و چگونگی ایجاد اشتغال در ورزش را بررسی می کند.

وی درباره برنامه های شهرداری افزود: ما معتقدیم تصمیم گیرندگان اصلی باید جایگاه ویژه ای را برای ورزش کشور ببینند. امروزه یکی از اصلی ترین برنامه های خانواده ها ورزش است که از بیماری های جلوگیری کرده و به نشاط و شادابی کمک می کند. ما به عنوان شهرداری وظیفه مان توسعه ورزش شهروندی است و معتقدیم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید برون سپاری کنیم و بخش خصوصی را فعال کنیم. ما مخاطب سه میلیون نفری و 1100 هزار فضای ورزشی را در تهران داریم. این تعداد مخاطب میلیونی نیز به راهبری دارد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران درباره اختصاص دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس و مشکلات مربوط به سند گفت: این دو استادیوم در گذشته توسط شهرداری وقت تهران 5 سال به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شده است. اواخر امسال آن زمان به پایان رسیده و ما وارد مذاکره با وزارت ورزش و جوانان شدیم، اما تا این لحظه می دانم که سندی زده نشده است، اما امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع ورزش 3