عکس دیده نشده از مجید صالحی در کنار همسرش + عکس

14:00 - 1399/11/26
مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون را در کنار همسرش می بینید.

مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون را در کنار همسرش می بینید.سید مجید صالحی در 26 شهریور ماه سال 1354 در امامزاده حسن تهران متولد شد. او بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما و تلویزیون میباشد.

عکس دیده نشده از مجید صالحی در کنار همسرش + عکس1

مجید صالحی در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و 4 برادر و 3 خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است. آنها در خانه ‏ای قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر زندگی می‏کردند و به خاطر همین پرجمعیتی اتفاق های جالبی برایشان می‏افتاده! در مدرسه شیطنت زیادی داشته و حتی چند بار هم از مدرسه بیرونش کرده ‏اند.

عکس دیده نشده از مجید صالحی در کنار همسرش + عکس15

آرام می گیریم با بازی آشا محرابی و مجید صالحی

مجید صالحی یک پسر و یک دختر به نام های آروین و حنا دارد که دو قلو هستند.

عکس دیده نشده از مجید صالحی در کنار همسرش + عکس12

دوقلوی های مجید صالحی

مجید صالحی در سال 1381 مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و اکنون نیز دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد همین رشته است.

زندگی هنری

مجید صالحی از سن هجده سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان، این حرفه را به طور جدی دنبال نمود.

او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تاتر بعدی آنتیگونه آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت مجید دلبندم مشهور شد و این روند با برنامه های دیگر ادامه پیدا کرد.

عکس دیده نشده از مجید صالحی در کنار همسرش + عکس20

زندگینامه و عکس های جدید مجید صالحی

کناره گیری حمید جبلی از فیلم یکی بود یکی نبود باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه های تلویزیونی نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته است.

اغلب فیلم هایی که صالحی تاکنون در آن ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده اند فیلمهایی همچون بعداز ظهر سگی سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و ... واین نشان می دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است! شروع فعالیت سینمایی او در سال 1372 با بازی در فیلم چشم شیطان بود.

خلاصه داستان :پس از سوء قصد نافرجام به جان کمال خان، او با الماس «چشم شیطان» که به مالکش قدرت می دهد، ناپدید می شود....

وی تا کنون تهیه کنندگی چند فیلم کوتاه را نیز برعهده داشته است. او همچنین سریال هایی همچون سه در چهار ، موج و صخره و کوچه اقاقیا را کارگردانی کرده است.