کومان: با آمادگی کامل به استقبال پاریس می رویم

12:39 - 1399/11/26
رونالد کومان سرمربی بارسلونا از آمادگی کامل تیمش برابر PSG خبر داد و اذعان داشت که قصد بارسا در این مسابقه کسب سه امتیاز است.
کومان: با آمادگی کامل به استقبال پاریس می رویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب به یک پیروزی روحیه بخش نیاز داشت تا کاملا مهیای بازی سه شنبه شب برابر پی اس جی شود و به این مهم نیز دست یافت. با دبل لیونل مسی و ترینکائو و تک گل جونیور، بارسا توانست 5-1 از سد آلاوس بگذرد و به رتبه دوم لالیگا برگردد.

رونالد کومان در این بازی تغییراتی در تیمش ایجاد کرده بود و برای مثال به ایلایکس موریبا برای اولین بار میدان داد. او یک پاس گل داد و البته روی گل آلاوس نیز با پاس اشتباهش مقصر بود.

کومان: با آمادگی کامل به استقبال پاریس می رویم10

کومان در پایان بازی گفت:« نتیجه خوبی بود و برای این بازی مجبور بودم به برخی بازیکنان استراحت بدهم. فرصت خوبی بود تا چند بازیکن دیگر وارد ترکیب شده و شانس درخشش پیدا کنند. اشتباه ایلایکس؟ او خیلی جوان است و برایش تجربه خوبی شد. از عملکردش رضایت دارم و به خصوص پس از اشتباهی که داشت، بی نقص کار کرد. در مجموع تیم برتر میدان بودیم و پرگل هم بردیم. گذر از لایه های دفاعی آلاوس ساده نبود ولی پس از اینکه یک گل به ما زدند، هجومی تر کار کردند و فضای بیشتری نصیب ما شد. همه از این برد خوشحالیم.»

لیونل مسی:« مسی همیشه برای ما بازیکنی مهم است و در بهترین فرمش نیز قرار دارد. با مسی همه چیز ساده تر می شود.»

کومان: با آمادگی کامل به استقبال پاریس می رویم1

شانس قهرمانی لالیگا:« از لحاظ بدنی در فرم خوبی هستیم و تا روزی که شانس داریم، مبارزه خواهیم کرد. باید دید اتلتیکو چه اندازه اشتباه می کند.»

مصاف سه شنبه شب برابر پی اس جی:« گفتم که در شرایط خوبی هستیم و برای بازی با پی اس جی اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده ایم. می دانیم که حریف مان قدرتمند است. آنها غایبانی دارند و البته ما هم چنین وضعیتی داریم. بازی 50-50 است و باید با تمرکز بالا وارد میدان شویم. در مقطع خوبی قرار داریم و روی دور پیروزی هستیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.»

کومان: با آمادگی کامل به استقبال پاریس می رویم10

وی ای آر و مردود شدن گل مسی:« بهتر است از وی ای آر حرف نزنم. بازی را بردیم و همین کفایت می کند.»

منبع ورزش 3