غرور سولشر قطعا کار دست وی خواهد داد!

12:33 - 1399/11/26
اوله گنار سولشر سرمربی یونایتد باوجود کسب نتایج بسیار خوب در این فصل از هیچ فردی حتی سرالکس فرگوسن کمک نخواهد گرفت.
غرور سولشر قطعا کار دست وی خواهد داد!

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر تاکنون از سر الکس فرگوسن کمک و یا راهنمایی نخواسته و از این پس هم قصد ندارد به سراغ اسطوره منچستریونایتد برود، حتی اگر اوضاع برای این تیم از این هم سخت تر شود.

سولسشر که بیشتر دوران بازی خود را در اولدترافورد و زیر نظر الکس فرگوسن گذرانده، تایید کرده است که تحت تاثیر سبک مربیگری سرمربی افسانه ای شیاطین سرخ قرار دارد.

یونایتد در کورس رقابت بر سر کسب قهرمانی در لیگ برتر است اما سولسشر می گوید که او کارها را با روش خودش انجام خواهد داد، حتی اگر در نبرد بر سر قهرمانی اوضاع برایشان بسیار سخت تر از این بشود.

غرور سولشر قطعا کار دست وی خواهد داد!8

سولسشر گفت: "البته من احتمالا به خاطر 15 سالی که با سر الکس فرگوسن کار کردم، تحت تاثیر او هستم، اما ما شخصیت های متفاوتی هستیم. من تیم را به شیوه ای هدایت می کنم که فکر می کنم درست است. از هیچکس هم نمی پرسم که چطور باید این کار را انجام دهم. شخصیت من اینطور است.

من واقعا از کار کردن و بازی کردن برای فرگوسن بسیار لذت بردم و خیلی چیزها از او آموختم. اما خیلی زمان از آخرین مکالمه ما می گذرد و من از او نمی پرسم که باید با این تیم یا آن تیم چطور بازی کنیم.

از زمانی که به منچستریونایتد آمدم یک روند رو به رشد را طی کردم و به آرامی تبدیل شدم به این آدمی که الان هستم. این چیزی نبود که آگاهانه انجام دهم، من فقط خودم هستم."

حتی خوشبین ترین هواداران یونایتد نیز نمی توانند ادعا کنند که این تیم می تواند در کورس رقابت بر سر قهرمانی، منچسترسیتی را پشت سر بگذارد. شاگردان پپ گواردیولا اکنون با هشت امتیاز بیشتر از منچستریونایتد صدرنشین لیگ برتر هستند.

سیتیزن ها در 16 بازی گذشته خود پیروز شده اند و با تیم دوم جدول نیز هفت امتیاز فاصله دارند.

قهرمانی در لیگ برتر شاید دیگر از دسترس یونایتد خارج باشد اما رسیدن به چمپیونزلیگ هنوز در دسترس شیاطین سرخ هست. یونایتد امشب به مصاف وست بروم خواهد رفت و در بازی بعدی با نیوکاسل دیدار می کند.

منبع ورزش 3