برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس

11:10 - 1399/11/26
تیم بارسلونا توانست با نتیجه پرگل پنج بر یک حریف نه چندان قدرتمند خود را شکست دهد و به استقبال بازی با تیم پاریس سن ژرمن برود.
برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که باید چند روز دیگر در چمپیونزلیگ مقابل پاری سن ژرمن قرار بگیرند، امشب به لطف درخشش لیونل مسی، با پنج گل آلاوس را شکست دادند و به رتبه دوم جدول لالیگا صعود کردند.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس3

تبلیغات

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس15

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس16

1500گیگ اینترنت ADSL سه ماهه پیشگامان 90 هزارتومان

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس1

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان آلاوس هم پیش کشیدند اما آنها هم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس13

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس19

بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه بارسا در دقیقه 29 به گل رسید. موریبا که در سمت راست محوطه جریمه آلاوس صاحب موقعیت شده بود، با یک پاس در عرض ترینکائو را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت محکم دروازه حریف را باز کرد.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس17

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس7

برتری بارسا بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 35، گریزمان پشت مدافعان آلاوس صاحب توپ شد و بعد از اینکه ضربه او دروازه بان حریف برگشت داد، مسی توپ بعدی را تبدیل به گل کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس14

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس12

اما تلاش آبی ها و اناری ها برای رسیدن به گل دوم ادامه پیدا کرد و سرانجام در اولین دقیقه از وقت های اضافی نیمه اول، این مسی بود که حساب کار را 2-0 کرد. ستاره آرژانتینی که با پس بوسکتس، پشت محوطه جریمه آلاوس صاحب توپ شده بود، با یک شوت محکم، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس6

نیمه دوم را آلاوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، چیزی نمانده بود که پرز با یک ضربه محکم، یکی از گل های خورده را جبران کند اما شوت از کنار دروازه بارسا به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

برتری تیم میهمان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 57، ریوخا اختلاف را به یک گل کاهش داد. روی پاس در عرض اشتباه از موریبا، ریوخا در میانه زمین توپ‎‌ربایی کرد و بعد از یک پیشروی خوب، با ضربه ای مطمئن حساب کار را 2-1 کرد.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس11

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس12

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس13

بعد از این گل، بازیکنان بارسا بر بازی مسلط شدند و به دنبال زدن گل های بعدی بودند. در دقیقه 66، روی پاس مسی، گریزمان می توانست با یک ضربه والی کار را تمام کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه آلاوس پیدا نکرد.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس4

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس19

برتری بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 74، ترینکائو یک بار دیگر دروازه آلاوس را باز کرد. روی یک پاس در عمق عالی، مسی با پاچِکو تک به تک شد. دروازه آلاوس توپ ستاره بارسا را دفع کرد اما ترینکائو از راه رسید و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس3

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس11

تنها یک دقیقه بعد، بارسا به گل چهارم رسید. مسی که در میانه زمین حریف صاحب توپ شده بود، بدون اینکه توسط هافبک های آلاوس تحت فشار قرار بگیرد، تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و سپس با شوتی غیرقابل مهار، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس12

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس18

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 80، بارسا به گل پنجم رسید. این بار گریزمان بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عرض او را جونیور فیرپو با یک بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

در 10 دقیقه پایانی هم بازیکنان بارسا بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 5-1 بارسا به پایان رسید.

برد پرگل بارسا در آستانه جدال حساس با پاریس16

منبع ورزش 3