آماری خارق العاده از ستاره آلمانی منچسترسیتی

11:06 - 1399/11/26
گوندوگان هافبک خلاق منچسترسیتی در رقابت های این فصل لیگ برتر عملکرد درخشانی داشته است و تا اینجای فصل آماری جالب از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب با سه گل مقابل تاتنهام به برتری دست یافته و به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ برتر استمرار بخشید. ستاره سیتیزن ها در نیمه دوم ایلکای گوندوغان بود که دو بار دروازه هوگو لوریس را باز کرد و مانند هفته های گذشته درخشان ظاهر شد.

آماری خارق العاده از ستاره آلمانی منچسترسیتی17

آماری خارق العاده از ستاره آلمانی منچسترسیتی14

گل اول ایلکای گوندوغان روی پاس رحیم استرلینگ و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسید. اما دقایقی بعد و روی پاس بلند ادرسون از حوالی محوطه جریمه سیتی بود که ایلکای گوندوغان در موقعیتی مناسب و بعد از گذر از سد داوینسون سانچس با دروازه تاتنهام تک به تک شده و با یک ضربه فنی موفق شد گل سوم سیتی را به ثمر برساند.

آماری خارق العاده از ستاره آلمانی منچسترسیتی20

اما جالب اینجاست ایلکای گوندوغان در سال 2021 بالاتر از ستاره هایی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و رابرت لواندوفسکی بهترین گلزن در بین پنج لیگ معتبر اروپایی بوده و 9 بار برای سیتی موفق به گلزنی شده است. ایلکای گوندوغان همچنین عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر را از آن خود کرد.

پپ گواردیولا در پایان بازی به تمجید از عملکرد ایلکای گوندوغان پرداخته و مدعی شد در گذشته اعتقاد داشته این بازیکن می تواند در پست های هجومی نیز به تیمش کمک کند، اما مردم حرف این سرمربی را قبول نداشته و به او می خندیدند.

آماری خارق العاده از ستاره آلمانی منچسترسیتی15

آماری خارق العاده از ستاره آلمانی منچسترسیتی20

به هر حال سیتی در هفته های اخیر تبدیل به قدرت اول فوتبال اروپا شده و بی تردید ایلکای گوندوغان در این مسیر نقش مهمی ایفا کرده است. عملکرد این بازیکن در توئیتر مورد توجه قرار گرفته و برخی او را آماده ترین بازیکن دنیای فوتبال خطاب کرده اند. گل دوم او بقدری زیبا بود یک کاربر هم تصویری از گوندوغان را روی چهره رونالدوی برزیلی مونتاژ کرده است.

آماری خارق العاده از ستاره آلمانی منچسترسیتی19

منبع ورزش 3