گزینه احتمالی جانشینی زیدان؛ یورگن کلوپ!

11:02 - 1399/11/26
این احتمال وجود دارد که فصل آینده یورگن کلوپ هدایت کهکشانی ها را برعهده بگیرد.
گزینه احتمالی جانشینی زیدان؛ یورگن کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، آینده زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید همچنان نامشخص است و قرارداد او در سال 2022 به پایان می رسد. بر اساس اخبار نشریه ایتالیایی لارپویلیکا، گزینه مورد نظر فلورنتینو پرز برای هدایت رئال مادررید در فصل آینده یورگن کلوپ است. قرارداد این سرمربی آلمانی با لیورپول تا سال 2024 ادامه دارد، اما نتایج ضعیف هفته های اخیر ممکن است پایان کار کلوپ در آنفیلد را رقم بزند.

گزینه احتمالی جانشینی زیدان؛ یورگن کلوپ!1

گمانه زنی ها در مورد جدایی زیدان در تابستان پیش رو در هفته های اخیر افزایش یافته است. یکی از دلایل این احتمال نتایج پرفراز و نشیب این فصل و دیگری به خاطر اظهارنظرهای زیزو در کنفرانس مطبوعاتی است. زیدان مدام ادعا می کند که تغییرات زیادی در تابستان مورد نیاز است و این موضوع به مذاق پرز خوش نیامده است.

البته جلب رضایت یورگن کلوپ برای ترک آنفیلد بسیار دشوار به نظر می رسد. بند آزادسازی نیز در قرارداد این سرمربی با باشگاه لیورپول گنجانده شده، اما این بند فقط برای بازگشت به آلمان است و رئال مادرید نمی تواند از این موضوع استفاده کند.

در گذشته نیز اخباری در مورد احتمال حضور یورگن کلوپ روی نیمکت رئال مادرید منتشر شده بود، اما به نظر می رسد این بار این شایعات چدی تر است. لیورپول در هفته های اخیر بقدری ضعیف کرده که دیگر شانس چندانی برای تکرار عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر ندارد و همین موضوع ممکن است باعث جدایی یورگن کلوپ بعد از شش سال حضور در این تیم شود.

گزینه احتمالی جانشینی زیدان؛ یورگن کلوپ!20

منبع ورزش 3