ناپولی 0- یوونتوس 1: شکست بدموقع شاگردان پیرلو

10:41 - 1399/11/26
تیم یوونتوس در رقابت های سری آ برابر ناپولی با یک گل شکست خورد که علی رغم باخت موقعیت های فراوانی نیز از دست داد.
ناپولی 0- یوونتوس 1: شکست بدموقع شاگردان پیرلو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس رد شبی که فرصت های زیادی را از دست داد و بدشانس هم بود، با تک گل لورنزو اینسینیه برابر ناپولی شکست خورد تا فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهد.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با ضربه کریستیانو رونالدو از فاصله ای قابل توجه می توانست به گل اول دست یابد، اما مرت عکس العمل خوبی نشان داد. در دقیقه 13 این فدریکو برناردسکی بود که درون محوطه ناپولی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و به سمت آسمان رفت.

ناپولی 0- یوونتوس 1: شکست بدموقع شاگردان پیرلو2

اما در اواسط نیمه اول و با خطای هند جورجیو کیه لینی بود که ناپولی صاحب یک ضربه پنالتی شد. لورنزو اینسینیه این موقعیت را تبدیل به گل کرد و ناپولی از یوونتوس با یک گل پیش افتاد.

در دقیقه 43 فدریکو کیه زا با حرکت از جناح چپ به داخل می توانست گل تساوی یوونتوس را به ثمر برساند، اما ضربه او به بیرون رفت تا نیمه نخست با برتری 0-1 ناپولی تمام شود.

یوونتوس در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم و با حرکت کریستیانو رونالدو از سمت راست صاحب موقعیت شد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی ارسال یک کرنر بود که رونالدو با پروازی بلند می توانست دروازه ناپولی را باز کند، اما مرت باز هم با عکس العملی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 58 فدریکو کیه زا در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و می توانست دروازه ناپولی را باز کند، اما ضربه او راهی به دروازه حریف نیافت.

ناپولی 0- یوونتوس 1: شکست بدموقع شاگردان پیرلو12

فشار یوونتوس ادامه یافت و در دقیقه 74 رونالدو باز هم در مقابل دروازه ناپولی این شانس را داشت که گل تساوی را به ثمر برساند، اما مرت این بار با پای خود توپ را دفع کرد.

در دقیقه 84 فدریکو کیه زا از گوشه سمت چپ فرصت داشت دروازه ناپولی را باز کند، اما ضربه او نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت. دو دقیقه بعد موراتا در دهانه دروازه موقعیت زدن گل تساوی را داشت، اما مرت با پا ضربه این بازیکن را دفع کرد. در ادامه حملات یوونتوس نتیجه ای در پی نداشت و در نهایت ناپولی با یک گل این تیم را شکست داد.

منبع ورزش 3