ثبت دو رکوردشکنی تاریخی در انتظار زلاتان

23:32 - 1399/11/25
زلاتان در این سن همچنان شانس ثبت رکورد های جدید و تاریخی را دارد و در حال حاظر می تواند دو رکورد تاریخی را برای خود به ثبت برساند.
ثبت دو رکوردشکنی تاریخی در انتظار زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب تیم‌های فوتبال میلان و اسپتزیا فرصت خوبی برای زلاتان ابراهیموویچ است تا دو رکورد جدید برای خودش به ثبت برساند.

تیم‌های فوتبال میلان و اسپتزیا امشب از ساعت 23:15 در خانه تیم اسپتزیا به میدان می‌روند و اگر مهاجم سوئدی 39 ساله روسونری بتواند در ورزشگاه آلبرتو پیکو دروازه تیم میهمان را باز کند، نامش در کتاب تاریخ به ثبت خواهد رسید.

ثبت دو رکوردشکنی تاریخی در انتظار زلاتان3

او تا به اینجای فصل 14 گل زده است و با زدن یک گل دیگر، مسن‌ترین بازیکنی می‌شود که در یک فصل از سری آ توانسته است 15 گل بزند و به این ترتیب رکوردی را که در فصل 52-1951 توسط سیلویو پیولا به ثبت رسید، خواهد شکست.

ثبت دو رکوردشکنی تاریخی در انتظار زلاتان8

زلاتان همچنین با گلزنی در این بازی می‌تواند به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شود که در پنج لیگ برتر فوتبال اروپا 80 گل زده است. اسپتزیا که اولین فصل حضورش در سری آ را تجربه می‌کند، نود و نهمین تیم متفاوتی است که ابراهیموویچ در لیگ‌های بزرگ اروپایی و با پیراهن تیم‌هایی مانند، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد مقابل آنها بازی کرده است.

بازی امشب برای اسپتزیایی‌ها هم بازی خاصی است، چرا که این اولین بازی آنها تحت تملک مالک آمریکایی جدید آنها، روبرت پیاتک است.

منبع ورزش 3