این لیورپول با لیورپول سال قبل زمین تا آسمان فاصله دارد!

23:08 - 1399/11/25
مدافع چپ لیورپول یعنی اندی رابرتسون شرایط فعلی تیم را اصلا مساعد نمی بیند و به گفته وی لیورپول امسال انگیزه سال های قبل را ندارد.
این لیورپول با لیورپول سال قبل زمین تا آسمان فاصله دارد!

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات فردی عجیب و افت در 15 دقیقه پایانی باعث شد لیورپول پیروزی برابر لسترسیتی را از دست داده و مغلوب این تیم شود. اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول مدعی شد تیمش به مدت 75 دقیقه عملکرد خوبی در میدان داشته، اما در دقایق پایانی دچار افت شده و به همین علت شکست خورده است.

این لیورپول با لیورپول سال قبل زمین تا آسمان فاصله دارد!13

اندرو رابرتسون گفت: "به شدت ناامید هستیم، زیرا در بخش قابل توجهی از جریان مسابقه خیلی خوب بازی کردیم. شرایط دشواری را سپری می کنیم و انگار این تیم لیورپول نیست که وارد میدان می شود. انگار اسیر دست بازیکنانی چون جیمی واردی و بارنز بودیم و شرایط دشواری را تحمل کردیم و وقتی جریان یک مسابقه اینگونه پیش برود شما مجازات می شوید.

برای 75 دقیقه ما واقعا خوب بازی کردیم، اما برای برنده شدن در یک مسابقه فوتبال این مدت کافی نیست و باید در تمام طول 90 دقیقه آماده باشیم. ما واقعا بازی را خوب شروع کردیم اما نمی دانم در 15 دقیقه آخر چه اتفاقی افتاد. چنین اتفاقی نباید رخ دهد، اما امروز اینگونه شد. ما باید تا پایان تلاش کنیم و امروز این اتفاق رخ نداد."

منبع ورزش 3