کلوپ: گل اول لسترسیتی کاملا آفساید بود!

22:55 - 1399/11/25
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است که گل اول لسترسیتی در شرایط آفساید به ثمر رسیده بود.
کلوپ: گل اول لسترسیتی کاملا آفساید بود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از شکست سنگین هفته گذشته مقابل منچسترسیتی امروز در یک بازی دشوار دیگر مقابل لستر قرار گرفت و امیدوار بود با پیروزی در این مسابقه شرایط خود را تغییر دهد اما شاگردان یورگن کلوپ یک باخت دیگر را تجربه کردند تا اوضاع برای قرمزها بدتر از قبل شود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از شکست تیمش مقابل لسترسیتی گفت: " پذیرفتن این باخت واقعاً برای ما دشوار است. فکر می کنم VAR نقش مهمی در این مسابقه ایفا کرد. معتقدم لحظه ای که پای بازیکن حریف به توپ برخورد نکرده بود مورد بررسی قرار گرفت اما در عین حال این صحنه به شکل واضحی آفساید بود.

کلوپ: گل اول لسترسیتی کاملا آفساید بود!18

ما 75 دقیقه فوق العاده بازی کردیم. به شکلی کاملاً مشخص تیم بهتر زمین بودیم و یک گل استثنایی به ثمر رساندیم. با این حال از شرایط فعلی راضی نیستیم و باید بیشتر کار کنیم."

کلوپ در ادامه گفت: " لحظات دشواری را پشت سر می‌گذاریم چرا که همه راه و روش ها را امتحان کرده ایم. فکر می‌کنم بعد از گل دوم آنها نتوانستیم واکنش خوبی نسبت به این موضوع نشان دهیم و نهایتاً شکست خوردیم. با همه اینها آنها موفق شدند بازی را به سود خود تمام کنند و باید این مسئله را قبول کنیم."

کلوپ: گل اول لسترسیتی کاملا آفساید بود!2

مصدومیت جیمز میلنر: " میلنر کمی از ناحیه همسترینگ احساس درد می کرد و تصمیم گرفتیم که روی او ریسک نکنیم. با این حال امیدوارم که مشکلش جدی نباشد."

منبع ورزش 3