تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول

22:14 - 1399/11/25
رئال مادرید که هفته قبل را با برد آغاز کرد و به صورت موقت از بحران خارج شده است، در تلاش است تا فاصله خود را با رقیب مادریدی کاهش دهد.
تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو برد پیاپی در هفته گذشته برای رئال مادرید و با توجه به امتیاز از دست دادن اتلتیکو مادرید در تساوی برابر سویا، آتش نبرد بر سر قهرمانی بین دو تیم مادریدی را حسابی شعله ور کرده است. اتلتیکو در حال حاضر با دو بازی کمتر از رئال و پنج امتیاز بیشتر، صدرنشین لالیگا است.

در هفته بیست و سوم لالیگا رئال مادرید امیدوار است تا فاصله بین خود و صدر جدول را از این هم بیشتر کاهش دهد، اما برای رسیدن به این منظور آنها باید برابر والنسیایی پیروز شوند که پیشتر در این فصل شکست سنگین 4-1 را به لوس بلانکوس تحمیل کرده است.

تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول19

نبرد هیجان انگیز و پرطرفدار رئال مادرید و والنسیا روز یکشنبه برگزار خواهد شد اما هفته بیست و سوم رقابت های لالیگا از جمعه آغاز شده است و سلتا میزبان الچه در دوئل بین دو سرمربی آرژانتینی، ادواردو کودت و خورخه آلمیرون، بود. این دو، دو بار دیگر نیز به عنوان سرمربی با یکدیگر روبه‌رو شده بودند، وقتی کودت سرمربی روساریو بود و آلمیرون هدایت لانوس را بر عهده داشت. در دو نبرد قبلی آلمیرون یک بار پیروز شده بود و یک مسابقه نیز با تساوی پایان یافته بود. با توجه به اینکه الچه در 15 مسابقه قبلی خود در لالیگا پیروز نشده بود، آلمیرون به شدت به دنبال کسب دومین برد برابر همتای آرژانتینی خود بود، اما در بازی شب گذشته سلتاویگو 3-1 برابر الچه به پیروزی رسید.

تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول11

در نخستین بازی روز شنبه، صدرنشین لالیگا به مصاف گرانادا می رود. پس از اینکه نوار پیروزی های متوالی آنها پس از کسب هشت برد در بازی قبلی اتلتیکو مادرید با تساوی برابر سویا بریده شد، شاگردان سیمئونه امروز به دنبال شروع دوباره پیروزی ها و محکم کردن جایگاه خود در صدر جدول لالیگا خواهند بود. آنها نیز از بازی با گرانادا خاطرات شیرینی دارند، اتلتیکو مادرید در نخستین دیدار این فصل خود 6-1 گرانادا را در هم شکسته بود.

سویا و هوئسکا بازی بعدی هفته بیست و سوم است که بین دو تیم از بالا و پایین جدول و با اهداف متفاوت برگزار خواهد شد. سویا تلاش می کند که لیگ را در جمع چهار تیم برتر به پایان برساند و حریف آنها در بازی امشب فقط می خواهد دیگر در انتهای جدول نباشد.

دو تیم دیگری که در انتهای جدول در معرض خطر سقوط قرار دارند هم در دیداری دیگر از این هفته به مصاف یکدیگر خواهند رفت و ایبار میزبان رئال وایادولید است. هر دو تیم 20 امتیاز دارند و در مرز سقوط به دسته پایین تر هستند و به هیمن دلیل حساسیت این بازی برای هر دو تیم بسیار بالا است.

تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول10

بارسلونا و آلاوس از دیگر بازی های روز شنبه در هفته بیست و سوم لالیگا است، آن هم بین دو سرمربی که خیلی خوب همدیگر را می شناسند. رونالد کومان و آبلاردو در گذشته و در سال های 1990 در بارسای یوهان کرویف به عنوان مدافعان میانی در کنار یکدیگر بازی می کردند، اما هرگز به عنوان سرمربی در برابر یکدیگر قرار نگرفته اند. این برای هر دوی آنها موقعیت ویژه ای است که دوباره در کمپ نو گذرشان به یکدیگر می افتد، اما به محض به حرکت در آمدن توپ در زمین، تمرکز هر دو روی کسب سه امتیاز بازی خواهد بود.

تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول19

در دیدارهای روز یکشنبه ختافه با رئال سوسیداد بازی خواهد کرد و تیم پایتخت نشین ختافه نیاز دارد که پس از چند نتیجه ضعیف هر چه زودتر راه بردن را دوباره پیدا کند. رئال سوسیداد اما از چهار سال پیش که ختافه به لالیگا صعود کرد، در تمام بازی هایی که در ورزشگاه آلفونسو پرز انجام داده، نتیجه را واگذار کرده است!

تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول1

بالاخره روز یکشنبه بعد از ظهر نوبت به بازی رئال مادرید و والنسیا خواهد رسید. یک بازی کلاسیک از سری بازی های لالیگا که در سال های اخیر همیشه بسیار پر گل بوده و در هشت فصل گذشته به طور متوسط 3.7 گل در هر بازی زده شده. در بازی قبلی این دو تیم پنچ گل درون دروازه ها قرار گرفت و والنسیا با تشکر از هت تریک پنالتی های کارلوس سولار 4-1 برنده شد. اگر رئال مادرید می خواهد تا همچنان اتلتیکو را تحت فشار قرار دهد، باید راهی برای شکست والنسیا در این دیدار پیدا کند.

تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول9

لوانته و اوساسونا همیشه برای روبن گارسیا، رهبر خط حمله اوساسونا، مسابقه ویژه ای است. گارسیا از طریق آکادمی لوانته وارد فوتبال شد اما اکنون در اوساسونا می درخشد و به خوبی می داند وقتی سوت آغاز این بازی به صدا در بیایدف دیگر جایی برای احساسات در زمین وجود ندارد.

تلاش مضاعف رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول10

بازی دیگری که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، بازی بسیار حساس بین ویارئال و رئال بتیس خواهد بود. حساسیت این دیدار به داستانی که به سرمربیان مربوط است باز می گردد؛ اونای امری، سرمربی ویارئال، با باشگاهی روبه‌رو خواهد شد که رقیب اصلی او در تمام سالهای هدایت تیم سویا بود و از سوی دیگر مانوئل پلگرینی، سرمربی رئال بتیس، به شهری باز خواهد گشت که بعضی از بهترین و موفق ترین سالهای خود در مربیگری فوتبال را در آنجا سپری کرده است. از همه مهمتر اینکه این بازی باید یک بازی درخشان و محشر فوتبال باشد چرا که هر دو تیم دوست دارند حمله کنند و بازیکنان هجومی در کلاس جهانی خود را به رخ بکشند. خودتان را برای تماشای گل های زیاد آماده کنید.

در پایان با دیدار کادیز و اتلتیک هفته بیست و سوم رقابت های لالیگا به پایان خواهد رسید. این دو تیم که در دو سوی کشور اسپانیا قرار دارند، شب دوشنبه به مصافق یکدیگر خواهند رفت. در بازی قبل کادیز توانست تیم باسکی را در بیلبائو غافلگیر کند و با 9 بازیکن پیروز شود، اما اتلتیک از آن زمان سرمربی خود را تغییر داده و بسیار پیشرفت کرده است. آنها در این دیدار به دنبال گرفتن انتقام بازی رفت خواهند بود.

منبع ورزش 3