محمود فکری نشست خبری را فورا ترک کرد!

21:31 - 1399/11/25
محمود فکری سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی به دلیل یک سوال خبرنگار فورا نشست خبری را ترک کرد.
محمود فکری نشست خبری را فورا ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در مصاف با سپاهان اصفهان با شکست دو بر صفر زمین نقش جهان را ترک کرد تا محمود فکری عصبانی تر از همیشه به نظر برسد. آبی ها با این باخت نه تنها صدرجدول را از دست دادند که سیلی از انتقادها را به سمت خود تحمل کردند.

این عصبانیت استقلالی ها و به خصوص فکری خیلی زود در نشست خبری بعد از بازی نمایان شد. جایی که سرمربی آبی ها با دو سوال کاملا فنی درباره ترکیب تیمش عصبانی شد و به حالت قهر نشست را ترک کرد.

فکری ابتدا درباره شکست تیمش بیان کرد: جا دارد به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. نمی‌دانم چرا بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایلش را خودم می‌دانم. امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد.

محمود فکری نشست خبری را فورا ترک کرد!19

وی ادامه داد: در بازی که در هر دو نیمه می‌شد به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه‌گانه رفتار کردیم و 3 امتیاز مهم را از دست دادیم. در مجموع به تیم سپاهان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود به جای 3 مدافع از 4 بازیکن استفاده می‌کرد گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال های کارشناسانه شروع شد. زمانی که تیم ما می‌برد کسی سوال نمی پرسد ولی وقتی می‌بازیم سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود. همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریز و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

محمود فکری نشست خبری را فورا ترک کرد!11

فکری در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم استقلال هستیم، ناراحت شد و گفت: خیلی ممنون، خسته نباشید می‌گویم و من از شما تشکر می‌کنم. فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد!

این اتفاق در حالی رخ داد که سوال خبرنگار اصفهانی حاشیه ای نبود و درباره شرایط بازی بود اما فکری این سوال را ایجاد یک حاشیه برای کادرفنی دانست و ترجیح داد کنفرانس را ادامه ندهد.

منبع ورزش 3