دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس

17:01 - 1399/11/25
لادن مستوفی یکی از بازیگران محبوب و کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است که با شهرام اسدی ازدواج کرده که 20 سال از او مسن تر است.
دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او

لادن مستوفی یکی از بازیگران کم حاشیه ، گزیده کار و بسیار محبوب سینما و تلویزیون ایران است که همسر شهرام اسدی می باشد. شاید جالب باشد بدانید اختلاف سنی آن ها چیزی حدود 20 سال است! در این مطلب با زندگی جالب لادن مستوفی بیشتر آشنا شوید.

لادن مستوفی بازیگر ۴۶ ساله سینما و تلویزیون ایران است که علیرغم کم کاری اش از چهره های بسیار محبوب می باشد. این بازیگر مهمان آخرین قسمت از برنامه خندوانه که پخش شد بود و شب خوبی را برای دوست دارانش درست کرد. به همین بهانه در این شماره از سبک زندگی افراد مشهور با زندگی این بازیگر بیشتر آشنا شوید.

زندگینامه لادن مستوفی

زهرا مستوفی معروف به لادن مستوفی در روز ۲۶ آبان سال ۱۳۵۱ در تنکابن متولد شد . ۴ خواهر دیگر هم دارد که خودش فرزند سوم و وسطی خانواده است.

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس13

زندگی لادن مستوفی

تحصیلات دانشگاهی اش را نصفه و نیمه رها کرد و در سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم سینمایی درخشان روز واقعه به کارگردانی شهرام اسدی وارد عرصه سینما شد. مستوفی قبل از روز واقعه کار تئاتر هم انجام می داد.

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس12

بیوگرافی لادن مستوفی

سریال دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی یکی از کارهایی بود که در آن بازی مستوفی به خوبی دیده شد. وی همچنین در سریال هایی مانند سفر سبز ، خانه ای در تاریکی ، شیخ بهایی ، جلال الدین و در سریال پریا که کارگردان آن حسین سهیلی زاده بود و درباره بیماری ایدز بود بازی کرده است.

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس5

لادن مستوفی بازیگر سریال دوران سرکشی

ازدواج لادن مستوفی

لادن مستوفی با شهرام اسدی که کارگردان فیلم سینمایی روز واقعه بود در همان اولین کارش آشنا شد و با وجود اختلاف سنی ۲۰ ساله ازدواج کرد.

شهرام اسدی فارغ التحصیل فوق لیسانس سینما از کالیفرنیای آمریکا است که در سال ۶۷ به ایران برگشت.

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس18

ازدواج لادن مستوفی با شهرام اسدی

یکی از بزرگترین آرزوهای مستوفی ساخت مجموعه ای رفاهی برای سالمندان سینما می باشد.

از نظر این بازیگر بدقولی یکی از بزرگترین ایرادات شخصی اش می باشد.

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس0

هفت پرسش با لادن مستوفی در رادیو هفت

یکی از قسمت های تفریحی رادیو هفت این قسمت است که در این برنامه شاهد حضور لادن مستوفی هستیم. این سوالات را بخوانید و لذت ببرید.

۱- در سال ۱۳۷۲ همین موقع کجا بودید؟

– فکر کنم از کلاس کنکور بر می گشتم و دوماه بعد هم برای روز واقعه تست دادم.

۲- چه پیشنهادی دارید؟

-پیشنهادی ندارم! ترجیح می دم پیشنهاد بشنوم تا پیشنهاد بدم.

۳-پشت فرش چه شکلی است؟!!

پشت فرش دون دونه!

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس0

لادن مستوفی و بهاره کیان افشار

۴- در سینما با چه کسانی هم سن هستید؟

– با لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی ، شقایق فراهانی ، پارسا پیروزفر و… الان همه رو یادم نمیاد.

۵-به نظر شما فیل ها چطور می خوابند؟؟!!!

– فیل ها دراز می کشن میخوابن دیگه!

۶- چیزی را که دوست دارید به دست میارید یا چیزی که به دست میارید را دوست دارید؟

چیزی که دوست دارم و به دست میارم و چیزی که به دست میارم و هم سعی می کنم دوست داشته باشم!

۷- بعد از ۱۲۰سال دوست دارید کدام فصل از فیلم هایتان را در مراسم ختم تان نمایش دهند؟

– قطعا دوست دارم سکانسی باشه که در آن می خندم. دوست دارم دیگران با خنده من و به یاد بیارن.

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس6

آشنایی با زندگی لادن مستوفی

لادن مستوفی در خندوانه

پس از حضور این بازیگر در خندوانه طبق عادتی که رامبد دارد خواست همگی چشم هایشان را ببندند تا مستوفی آن ها را به هر جایی که دوست دارد ببرد. لادن هم همه رو به دوران گذشته و اوضاع و رفت و آمد های قدیمی تعریف کرد و همچنین از خانه شان در شمال هم صحبت کرد.

در ادامه مستوفی با بغض از دلتنگی اش برای آن روزها صحبت کرد و گفت که ما پنج تا خواهر هستیم و من سومین دختر خانواده هستم ، از نظر سنی هم با دوتای اول و دوتای آخر اختلاف زیادی داشتم و اینطور بود که صمیمی‌ترین دوستم پدرم بود و عزیزِ پدر بودم و همیشه از من حمایت می‌کرد. این موضوع باعث شده بود که جسارت زیادی داشته باشم و بسیار هم شیطنت کنم به طوری که وقتی با پدرم یک روز درهفته را بیرون می رفتم مادرم نفس راحتی می کشید!

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس0

لادن مستوفی و رامبد جوان در خندوانه

در ادامه لادن مستوفی درباره تحمل روزهای سخت زندگی صحبت کرد و پس از صحبت مستقیم با پدر و مادرش از طریق لنز دوربین خندوانه گفت : زندگی همین است؛ واقعیت تلخ همیشه هست. پدرم این روزها دچار فراموشی شده و ما را به یاد نمی‌آورد؛ ولی ما واقعیت زندگی را پذیرفتیم. صبر و تحمل را از او یاد گرفتیم و همچنان با امید زندگی می‌کنیم.

فیلمهای سینمایی

یک دزدی عاشقانه (۱۳۹۵) امیرشهاب رضویان ماه بر فراز زیر آب (۱۳۹۴) سیامک شایقی قشنگ و فرنگ (۱۳۹۴) وحید موسائیان چاقی (۱۳۹۳) راما قویدل گل‌چهره (۱۳۸۹) وحید موسائیان

گلوگاه (۱۳۸۹) محمدابراهیم معیری آقا یوسف (۱۳۸۹) علی رفیعی چشم (۱۳۸۹) جمیل رستمی شب واقعه (۱۳۸۸) شهرام اسدی

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس16

تصاویر لادن مستوفی

برخورد خیلی نزدیک (۱۳۸۷) -اسماعیل میهن دوست تیغ‌زن (۱۳۸۷) علیرضا داود نژاد تسویه‌حساب (۱۳۸۶) تهمینه میلانی خواب زمستانی (۱۳۸۶) سیامک شایقی هر چی تو بخوای (۱۳۸۵) محمد متوسلانی

باغ فردوس، پنج بعدازظهر (۱۳۸۴) سیامک شایقی شب بخیر فرمانده (۱۳۸۴) انسیه شاه حسینی غروب شد بیا (۱۳۸۳) انسیه شاه حسینی تارا و تب توت فرنگی (۱۳۸۲) سعید سهیلی وقت چیدن گردوها (۱۳۸۲)ایرج امامی

به من نگاه کن(۱۳۸۱) شهرام اسدی دختری به نام تندر (۱۳۷۹) حمیدرضا آشتیانی پور طوفان (۱۳۷۵) محمد بزرگ‌نیا ماه و خورشید (۱۳۷۴) محمدحسین حقیقی روز واقعه (۱۳۷۳) شهرام اسدی

دلیل ترک تحصیل لادن مستوفی و ازدواج جنجالی او + عکس0

آثار لادن مستوفی

سریال

پریا (۱۳۹۴) حسین سهیلی زاده در نقش پریا جلال‌الدین (۱۳۹۳) شهرام اسدی، آرش معیریان شیخ بهایی (۱۳۸۶) شهرام اسدی در نقش جوانی شهربانو

خانه‌ای در تاریکی (۱۳۸۲) سعید سلطانی در نقش ماه تابان سفر سبز (۱۳۸۱) محمدحسین لطیفی در نقش آنا دوران سرکشی (۱۳۸۱) کمال تبریزی در نقش دکتر حنانه پناهی