دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس

14:51 - 1399/11/25
لادن مستوفی، بازیگر تلویزیون، از اختلاف شدید مدیر شبکه با او و نحوه‌ی کنار گذاشتن بازیگری با دوستدارانش صحبت کرد.
دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری

مریم سلطانی بازیگر نه چندان دورِ سینما و تلویزیون است که چند سالی است از بازیگری فاصله گرفته. در این مطلب درباره زندگی این بازیگر ، علت دوری از بازیگری ، سختی های شغل جدید ، ول کردن رژیم غذایی و زمان بازگشت دوباره به دنیای هنر بیشتر بدانید.

مریم سلطانیبازیگر دوست داشتنی سال های نه چندان دور سینما و تلویزیون بود که ۶ سالی است بازیگری را کنار گذاشته و مدیریت سالن زیبایی شیمر را برعهده دارد و تا کنون سه شعبه از آن را افتتاح کرده است. در این شماره از سبک زندگی افراد مشهوردرباره زندگی این بازیگر بیشتر بخوانید.

مریم سلطانی بازیگر سه در چهار

مریم سلطانی در روز ششم بهمن در تهران به دنیا آمد. او به شدت تمام سال تولدش را مخفی کرده و کسی از سال تولدش خبر ندارد!

لیسانس مدیریت دارد.

دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس5

عکس مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

کارش در بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان استارت زد در همین هنگام برای بازی فیلم سینمایی انتظار در سال ۱۳۷۹ معرفی شد و با سریال کلانتر ۱ در سال ۱۳۸۲ وارد دنیای تلویزیون شد. یکی از بهترین نقش هایش در تلویزیون سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بود.

دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس5

مریم سلطانی در سالن زیبایی شیمر

زندگینامه مریم سلطانی

به صورت حرفه ای ورزشی های شنا و بادی بیلدینگ را کار می کند. چند سال است که به شکل موقت از دنیای بازیگری فاصله گرفته و در حال حاضر چندین شعبه سالن آرایشگری دارد

آخرین حضورش در فیلم بچگی ات را فراموش نکن در سال ۱۳۹۰ بود.

با اینکه خودش آرایشگر است به شدت طرفدار سادگی است و آرایش ها و مدهای چهره آرایی عجیب و غریب را نمی پسندد.

دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس6

زندگی مریم سلطانی

مصاحبه با مریم سلطانی در رستوران فریبا نادری

دوستی شما از کِی شروع شد؟

یه سریالی داشتیم به کارگردانی آقای صلح میرزایی با هم آشنا تر شدیم و دوستیمون شروع شد.

دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس19

مریم سلطانی و فریبا نادری

فکر کنم ده سالی است که شمارا در تلویزیون و سینما نمیبینیم؟

ده سال نیست ولی شش سال است به جهت اینکه من یه شغل دومی برای خودم شروع کردم که واقعا فکر می کردم که شغل دومه. ولی انقدر کار سختی بود و در واقع کارِ خدماتی به نظرم حتما باید سرِ کارت باشی و یه جورایی من و از محیط بازیگری دور کرد ولی خوشبختانه تمام خوبای سینما پیش من میان و دلتنگی نمی کنم و می بینمشون.

خدارا شکر همه دوستای خودم و میبینم و احساس نمی کنم که از بازیگری فاصله گرفتم و ان شالله بعد از یه تایمی بازی می کنم چون پیشنهاد به خصوص در چند ماهِ اخیر خیلی داشتم.

تصویری که از شما تو قاب تلویزیون تو یادِ ما هست با الان خیلی تفاوت کرده مخصوصا از نظر ظاهری …چی شده؟

از لحاظ ظاهری وقتی بازی نکردم خیلی رژیم و رعایت نکردم و ورزش را هم به دلیل مشغله کاری کم کردم . اگه بخوام باز اون مریم سلطانی بشم یه همت عالی می خواد که ۶ صبح از خواب بلند شم و ورزش کنم و بعد به کارم برسم.

دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس1

مریم سلطانی و پریناز ایزدیار

از لحاظ اقتصادی فکر کنم سالن زیبایی درامد خوبی داره که بازیگری و کنار گذاشتین؟

از لحاظ اقتصادی خب دردسرهاش هم زیاده و خب همینکه شبهاش برای خودمه ، شب کاری ندارم و شهرستان رفتن ندارم و … خیلی بهتره.

از لحاظ کاری گفتین که پیشنهاد داشتین؟

بله چند تا پیشنهاد داشتم و اتفاقا یکی از دوستانم اومد و گفت که من بهشون گفتم که تو اصلا بازی نمی کنی…خب منم گفتم عزیزم میذاشتی خودم بگم!!! (خنده) گفتم خودم بهشون همین حرف و زدم چون شرایط فعلا مهیا نیست و درواقع پالادیوم به جهت اینکه برای خودش یه برند است و خیلی از سالن دارها دوست داشتن اونجا سالن داشته باشن و خدا را شکر این توفیق نصیب من شده و قبل از اینکه حتی فودکورت اونجا راه بیافته من کارم و شروع کردم که خیلی خوب بود و یه طبقه گرفتم و دیدم مشتری هام زیاده و یه طبقه دیگه دارم میزنم و الان یه مقدار سرم شلوغه…و اگه سه تا شعبه نبود شاید می رسیدم .

دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس4

مریم سلطانی و گلاره عباسی

یکی از بهترین کارهایی که پخش شد که شما در اون بازی کردید سریال سه در چهار بود. خاطره ای از اون کار دارید؟

خاطره گفتن از کارهایی که پر بازیگره یه کلا سخته . من و خانم لرستانی در واقع هر روز یه کم باهم درد دل می کردیم و یه جوری بود که باید همه سکانس ها را بودیم. آقای صالحی هم که خودشون پر انرژی بودن و سه در چهار هم واقعا درخشید و هنوز هر عکسی حتی در رابطه با سالن میذارم همه پیام میدن و از سه در چهار صحبت می کنن!

به نظر شما کارهای مناسبتی الان به کیفیت گذشته هست؟

امیدوارم دوستان ازم ناراحت نشن ولی من واقعا نمی رسم کارهارا ببینم . من صبح ۹ که میرم سرِ کار میرم ساعت ۸ بر می گردم و سعی می کنم به زندگیم برسم و واقعا وقت نمی کنم کار ها را ببینم.

دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس2

کفتگو با مریم سلطانی

شبکه های ماهواره ای می بینید؟

نه. اصلا

یکی از دلایلی که کار بازیگری را کنار گذاشتم دیدم که یه جورایی میشنیدم که مدیران شبکه (توهین به هیچکس نمی کنم) ولی با یه بازیگری کانکشن دارن یا ارتباط خانوادگی دارن یا همسرشون می گه که فلان آقا را بیار بازی کنه ، بچه شون می گه فلان خانم و بیار و یه جورایی باند و باند بازی شده بود و من یک مقدار احساس خطر کردم به جهت اینکه دوست نداشتم انتظار بکشم به من زنگ می زنن یا نمی زنن .

من کار بازی و دوست داشتم و زمانی که بازی می کردم دائم مشغول بودم و بیکاریم شاید کلا یک هفته شده بود خدارا شکر و دائم سرِ کار بودم. ولی یه ذره از این بی وفایی های سینما و تلویزیون …

دلیل کنار گذاشته شدن مریم سلطانی از دنیای بازیگری + عکس2

فریبا نادری و مریم سلطانی و سارا منجزی

آیا شد که سرِ کاری برید و قطعی باشه کار ولی به دلیل پارتی بازی به هم بخوره؟

بله یک مدیر شبکه ای بود ولی هر جا اسم من بود اسم من و خط می زدند و من می گفتم چرا؟ و فقط تو یک شبکه خاص اسم من و خط می زدن و بعد ها هم دلیلش را آقای اوجی به من گفتن.

حرف آخر؟

ممنونم از شما. من رستوران دلیجان و همینطور فریبا نادری و خیلی دوست دارم. امیدوارم همه بیان اینجا و این آرامشی و که من میام اینجا را ازش بگیرن.