کاپیتان های سرخ آبی تاثیرگذار ترین بازیکنان لیگ بیستم

14:24 - 1399/11/25
سید جلال حسینی و وریا غفوری در این فصل از رقابت های لیگ برتر در موفقیت های تیمشان نقش پررنگی داشته اند.
کاپیتان های سرخ آبی تاثیرگذار ترین بازیکنان لیگ بیستم

به گزارش خبرنگار مهر، فصل بیستم رقابتهای لیگ برتر در حالی در آستانه قرار گرفتن در نیمه راه خود است که استقلال و پرسپولیس با هدایت مربیان ایرانی و از خانواده خودشان رقابت فشرده‌ای برای قرار گرفتن در صدر جدول مسابقات در پایان نیم فصل دارند تا عنوان سوری قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهند.

سرخابی‌ها جز استفاده از مربیان وطنی و قرار گرفتن در بالای جدول، وجوه اشتراک دیگری هم دارند که از جمله آنها می‌توان به اقتدار در خط دفاعی و داشتن بهترین عملکرد در فاز دفاعی اشاره کرد. یکی دیگر از وجوه مشترک مهم این دو تیم، عملکرد فوق‌العاده کاپیتان‌های باتجربه آنها است. کاپیتان‌هایی که در کنار عملکرد فنی فوق‌العاده شان، از بهترین گلزنان تیم‌های خود نیز می‌باشند.

سیدجلال حسینی کاپیتان باتجربه سرخ پوشان تهران که در ۳۹ سالگی در قلب خط دفاعی تیمش خوش می‌درخشد، با زدن ۲ گل ۳ امتیازی در دو بازی آخر تیمش مقابل مس رفسنجان و تراکتور، به تنهایی ۶ امتیاز با ارزش برای تیمش به ارمغان آورده است. همچنین سید جلال حسینی با ۳ گل بعد از احمد نورالهی ۴ گله، دومین گلزن برتر تیمش نیز به حساب می‌آید.

در تیم استقلال هم وریا غفوری حکایتی مشابه با سید جلال حسینی دارد و او نیز که در اوج دوران فوتبالش قرار دارد، با زدن ۴ گل در کنار مهدی قایدی بهترین گلزنان تیمش می‌باشد

به نظر می‌رسد یکی از ویژگی‌های لیگ بیستم، در گرفتن رقابتی فشرده بین وریا غفوری و سید جلال حسینی در مقام کاپیتان‌های استقلال پرسپولیس به منظور ثبت قهرمانی در کارنامه شان نیز می‌باشد. رقابتی که تکمیل کننده رقابت محمود فکری و یحیی گل محمدی روی نیمکت دو تیم است.

منبع خبرگزاری مهر