بارسلونا در حال حاظر مشکلات اقتصادی بزرگی دارد

13:59 - 1399/11/25
رونالد کومان سرمربی بارسلونا معتقد است که باشگاه در حال حاظر وضعیت اقتصادی جال توجهی ندارد و باید وضعیت اقتصادی تیم را به خوبی درک کرد.
بارسلونا در حال حاظر مشکلات اقتصادی بزرگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بارسلونا فاش کرده است که پس از اینکه بلوگرانا نتوانست اریک گارسیا را از منچسترسیتی به بارسلونا بیاورد، از هیئت مدیره این تیم درخواست بازیکن جدید کرده است.

کومان قصد داشت که در پنجره زمستانی با مدافع 20 ساله منچسترسیتی قرارداد امضا کند اما بارسا موفق به انجام این کار نشد.

بارسلونا نتوانست مبلغ 3.5 میلیون یورویی درخواستی منچسترسیتی را تامین کند و کومان مجبور خواهد بود تا تابستان که گارسیا بازیکن آزاد می شود، برای به خدمت گرفتن او صبر کند.

بارسلونا در حال حاظر مشکلات اقتصادی بزرگی دارد11

کومان در این باره گفت: "به باشگاه گفتم که یک بازیکن جدید می خواهم اما من به تصمیمات آنها احترام می گذارم.

راجع به گذشته صحبت نمی کنم. با آنها صحبت کردم اما به تصمیم باشگاه هم احترام گذاشتم چرا که درگیر مشکلات اقتصادی هستیم. با همین بازیکنانی که داریم ادامه می دهیم.

اما به خاطر مصدومانی که داده ایم و بدشانسی هایی که آورده ایم، مدافع کم داریم، به اندازه کافی قدرتمند نیستیم، نتوانسته ایم قوای خود را در پست هایی که لازم بوده تقویت کنیم. به خاطر مصدومیت ها عملکرد ما در دفاع ضعیف تر شده است."

کومان تایید کرده که بارسا در تابستان با گارسیا قرارداد امضا خواهد کرد، البته به این شرط که این مدافع تا آن موقع قرارداد جدیدی با سیتی امضا نکند.

گارسیا این فصل تنها در سه بازی در لیگ برتر و سه بازی در چمپیونزلیگ و سه بازی در دیگر رقابت ها برای سیتی به میدان رفته است.

منبع ورزش 3