قوانین سفت و سخت آلمان؛ مولر تحت پروتکل های شدید بهداشتی

13:08 - 1399/11/25
توماس مولر ستاره بایرن مونیخ که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانست در فینال جام باشگاه های جهان حضور پیدا کنند به آلمان بازگشته است و بلافاصله در بدو ورود تحت پروتکل های بهداشتی قرار گرفت.
قوانین سفت و سخت آلمان؛ مولر تحت پروتکل های شدید بهداشتی

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر که به دلیل ابتلا به کرونا، بازی فینال بایرن مونیخ در جام باشگاه های جهان را از دست داده بود، شب گذشته بالاخره با تلاش های بایرن مونیخ به آلمان بازگشت.

برخلاف گزارش های اولیه توماس مولر نتوانسته بود همزمان با دیگر هم تیمی هایش پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان با جت خصوصی به آلمان بازگردد و بایرنی ها مجبور شدند او را در قطر جا بگذارند.

به گزارش بیلد مولر مجبور شد در حالی که بایرنی ها جمعه به آلمان پرواز کردند، همچنان در قطر باقی بماند. البته باشگاه بایرن مونیخ چند ساعت بعد او را با یک آمبولانس هوایی و در حالی که کاملا از خلبان خدمه پرواز جدا نگه داشته شده بود، به آلمان بازگرداند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در قطر مانده بود تا ترتیب پرواز مولر به آلمان را بدهد.

قوانین سفت و سخت آلمان؛ مولر تحت پروتکل های شدید بهداشتی16

رسانه های آلمانی تصاویری از ورود مولر به آلمان را پخش کرده اند که او هنگام پیاده شدن از هواپیما سرتاپا پوشیده در لباسی مخصوص است و ماسک و شیلد نیز به صورت دارد.

مولر بلافاصله پس از ورود به آلمان با آمبولانس دیگری به خانه منتقل شد و در خانه خود قرنطینه شده است.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، راجع به حال عمومی مولر گفت: "او کمی خسته است اما این طبیعی است. وقتی چنین بیماری را برای شما تشخیص می دهند، خیلی فکر ها به ذهنتان خطور می کند. جز این اوضاعش کاملا خوب است."

مولر پس از خاوی مارتینز و لئون گورتزکا که ماه گذشته به کرونا مبتلا شدند، آخرین بازیکن کرونایی بایرنی ها است.

قوانین سفت و سخت آلمان؛ مولر تحت پروتکل های شدید بهداشتی16

پس از قهرمانی در جام قهرمانان باشگاه های جهان در قطر، بازیکنان بایرن پیراهن هم تیمی هایشان را که در این مسابقه به دلایل مختلف غایب بودند بالا گرفتند؛ پیراهن مولر، مارتینز و گورتزکا که به دلیل ابتلا به کرونا در کنار تیم حضور نداشتند و همچنین بوآتنگ که درگیر یک مسئله جنایی در زندگی شخصی اش شده است.

منبع ورزش 3