خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته

12:43 - 1399/11/25
علی انصاریان، بازیکن فوتبال و بازیگر سینمای مرحوم، خاطره ای از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته تعریف کرد.
خاطره علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته

رضا صادقی و علی انصاریان مهمان های برنامه همرفیق بودند. خاطره جالب علی انصاریان از شهاب حسینی را در ادامه ببینید.

علی انصاریان فوتبالیست پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بود که بعد از بازنشستگی وارد حوزه هنر شد و امسال نیز با یک فیلم در جشنواره فجر حضور داشت. اما متاسفانه ویروس مرگبار کرونا به او مهلت زندگی و دیدن فیلمش در جشنواره امسال را نداد و او را به کام مرگ کشاند. خاطره علی انصاریان از شهاب حسینی در برنامه همرفیق را در پرشین یو ببینید.

خاطره علی انصاریان

علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران که هفته گذشته از دنیا رفت و فوتبالدوستان و مردم ایران را داغدار کرد پیش از این در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی و به همراه رضا صادقی حاضر شده بود و دست تقدیر اینگونه خواست که این برنامه زمانی منتشر شود که او دیگر در بین ما نیست.

گزیده‌ای از صحبت‌های انصاریان در برنامه همرفیق * یک فیلم در جشنواره فجر دارم که کار آقای روئین تن است. این الان گریم خوبی است که دارم، شبیه شعبان بی مخ شدم.

* شاید خیریتی در کرونا است، ما الان قدر دست دادن، بغل کردن، صورت همدیگر را دیدن، بوسیدن همدیگر را از دست دادیم.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته6

رضا صادقی و علی انصاریان

* کسی که ممنوع الکاری بهش نخورده باشد مرد نیست! چطور آن که شکم ندارد مرد نیست. من بارها ممنوع الکاری به ما خورده است. امیدوارم به شما هم بخورد خیلی حال می دهد، هیچ جا راهت نمی دهند، نه پول داری نه هیچی، هیچکی سراغت نمی گیرد. رکورد دار ممنوع کاری رضا صادقی است.

خاطره علی انصاریان از شهاب حسینی

* اگر مسئول بودم با مردم رفاقت نمی کردم. مگر مسئولان با مردم رفاقت کرده اند؟ اگر من بودم می رفتم کانادا. بدی من این است که حرف راست می زنم.

* حالم بهم می خورد از برنامه رامبد. همه داشتند می مردند رامبد می گفت حالتان چطور است؟ همه زوری می گفتند عالی! دلار ۱۵ هزار تومان شده حالتان چطور است؟ عالی!. دلار ۲۰ هزار تومان شده، حالتان چطور است؟ عالی. ۵ نفر می مردند. بورس خورد زمین چه عالی! باید بگویند عالی نیست و راستش را بگویند. من برای چی مسئول نمیشم؟ مسئول سه تا گوسفند هم نمیتوانم باشم بگویند ببر آنطرف خیابان. چه برسد به یک مملکت.

آخرین صحبت های علی انصاریان در برنامه همرفیق

* من فوتبال بازی می کردم اینها را می دیدم. شهاب حسینی الگوی خیلی خوبی برای من شد. اجرا آن هم برنامه زنده، یک قدرت عجیب و غریبی می خواهد. کلمات را کجا به کار ببری، کجا به کار نبری. اجرا خیلی به من کمک کرد بتوانم فن بیان خوبی در کار داشته باشم. شهاب حسینی جز اولین کارهایی بود که ثابت کرد در اجرا فن بیان متفاوتی داشته باشیم. آن وقت اجراها همه اش این بود: «سلام، وقت شما بخیر.» شهاب آمد همه این مسائل را ترکاند.

خاطره علی انصاریان از شهاب حسینی

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته6

خاطره علی انصاریان از شهاب حسینی

* معلم هایتان شما را می زدند؟! خیلی بد بود دوره ما. خط کش بود خودکار لای دست می زدند. مادرم می آمد و می گفت بزنید آدم بشود. یادم نمی رود خیلی کتک خوردم در مدرسه.

* دوره کودکی ما دوره مسخره ای بود برنامه کودک یادت هست؟ سمندون! چرا؟ خونه مادربزرگه اینقدر زشت بود آدم می ترسید. چوبین یادت هست؟ برانکارد بود چی بود؟ الستون ولستون چی بود؟ از ترس سمندون یکسال زیر زمین خودمان نمی رفتم. شاخ داشت.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته1

شام ایرانی با حضور علی انصاریان

بیوگرافی کامل شهاب حسینی

نام :سیدشهاب الدین

نام خانوادگی :حسینی تنکابنی

تاریخ تولد :1352/11/14

محل تولد :تهران

همسر :پریچهر قنبری

فرزندان :محمدامین و امیرعلی

زندگی شخصی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته10

این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته8

شهاب حسینی در دوران جوانی

پدر و مادر و خانواده شهاب حسینی

شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته20

شهاب حسینی و برادرش در کنار سارا اسکندری گریمور

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته18

شهاب حسینی و پدرش سیدفخرالدین حسینی

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته14

شهاب حسینی و مادرش

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته1

عکسی از مهدی برادر شهاب حسینی

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند. بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری. در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته17

سیدفخرالدین پدر شهاب حسینی

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته2

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری

ماجرای آشنایی شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته9

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته2

شهاب حسینی در کنارهمسرش

فرزندان شهاب حسینی

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارند.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته1

شهاب حسینی و پسرش امیرعلی

محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی است که در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته20

محمدامین پسر شهاب حسینی

امیرعلی دومین پسر شهاب حسینی است که شباهت زیادی به پدر دارد و 20 مردادماه سال 1390 به دنیای آمد.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته12

امیرعلی پسر کوچک شهاب حسینی

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته10

همسر و فرزند شهاب حسینی

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته4

امیر علی پسر شهاب حسینی و مادرش پریچهر قنبری

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته19جزییات کامل زندگینامه و بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری ایرانی است. انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه دارد و دقایقی قبل بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران دار فانی را وداع کرد .

به گزارش برنا؛ چکیده ای از بیوگرافی علی انصاریان به شرح ذیل است :

نام کامل: علی انصاریان

تاریخ تولد: ۱۴ تیر ۱۳۵۶

محل تولد: تهران

بیشتر بخوانید:

  • علی کریمی: برای انصاریان دعا کنید! + فیلم
  • خبر خوب در خصوص مدافع سابق پرسپولیس!

شغل: بازیکن فوتبال، بازیگر، مجری

قد: ۱٫۸۶ متر (۶ فوت ۱ اینچ)

پست در فوتبال: مدافع

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن قبل و بازیگر اکنون است. او هر سه حرفه پرطرفداران در ایران را تجربه کرده، ابتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و همینطور استقلال را دارد ! انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

علی انصاریان فوتبال را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی آغاز ‌نمود و پس از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس پیوست. در سال۱۳۸۵ از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران پیوست و تنها یک فصل دراین تیم‌بازی کرد. او سابقه بازی در تیم‌های دیگر مانند باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین‌ بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را هم دارد. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

خانواده علی انصاریان

وی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است و خیلی پدر و مادرش را دوست دارد و در خانه بر خلاف بیرون خیلی مطیع و سر به زیر است او پسری مطیع و آرام برای مادرش و برادری مهربان و دلسوز برای خواهر و برادرش است.

آغاز بازیگری علی انصاریان

او به عنوان بازیگر مهمان در چند مجموعه تلویزیونی نقش های کوتاه بر عهده داشته است مانند سریال زیر آسمان شهر ، فیلم پاداش سکوت ، سریال چارخونه اشاره کرد. انصاریان در سال ۱۳۹۳ هنگامی که به عنوان بازیگر و تهیه کننده فیلم کلاف کنار لیلا اوتادیقرار گرفت رسما وارد بازیگری شد و اکنون از چهره های موفق در این زمینه می باشد.

علی انصاریان مجرد بود و ازدواج نکرد و دقایقی قبل بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرد.

خاطره جالب علی انصاریان از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته7

باشگاه های علی انصاریان

(۷۵-۷۷) فجرسپاسی

(۸۲-۷۷) پرسپولیس (88 بازی و 10 تا گل داشته است)

(۸۳) سایپا (6 بازی داشته است)

(۸۳-۸۵) پرسپولیس (48 بازی و 11 تا گل داشته است)

(۸۵-۸۶) استقلال تهران (23بازی و 4 تا گل داشته است)

(۸۶-۸۷) استیل آذین (20 تا بازی و 2 تا گل داشته است)

(۸۷-۸۸) استقلال اهواز (14 تا بازی داشته است)

(۸۸-۸۹) گسترش فولاد (13 تا بازی داشته است)

(۸۹-۹۰) شهرداری تبریز (18 تا بازی و 5 تا گل داشته است)

(۹۰-۹۰) شاهین بوشهر (10 تا بازی داشته است)

باشگاه های جوانان

(۱۳۶۹–۱۳۷۱) پیام تهران

(۱۳۷۱–۱۳۷۲) بانک سپه

(۱۳۷۲–۱۳۷۵) بانک ملی

(۱۳۷۵) فجر سپاه

تیم ملی

(۱۳۷۷–۱۳۸۶) ایران (6 تا بازی داشته است)

فیلم‌شناسی

رمانتیسم عماد و طوبا ۱۳۹۷

کلوپ همسران ۱۳۹۷

اژدر ۱۳۹۷

حس خوب زندگی ۱۳۹۵

دو روز تا ماندن ۱۳۹۵

حکم تیر ۱۳۹۴

شروع یک پایان ۱۳۹۴

کلاف ۱۳۹۳

پاداش سکوت ۱۳۸۵

آثار تلویزیونی

داغون‌ترین (یک قسمت)

زیر آسمان شهر (دو قسمت)

چارخونه (یک قسمت)

خانه اجاره‌ای (یک قسمت)

غنچه‌های سحر

نقطه چین (دو قسمت)

محکومین (۱۳۹۶ حسین قناعت و سیدجمال سیدحاتمی)

سریال کیمیا (۱۳۹۴ جواد افشار)

سرزده (١٣٩٩ بهادر اسدی)

شبکه خانگی

شام ایرانی(۱۳۹۹)

آسپرین ( ۱۳۹۵ – ۱۳۹۴)

هدیه (۱۳۹۳)

مجری‌گری

زابیواکا (۱۳۹۷) تلویزیون اینترنتی آیو

ورزشگاه (۱۳۹۷) شبکه پنج

مسابقه منچ (۱۳۹۸) شبکه پنج

برنامه اینترنتی پانوراما