دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس

10:37 - 1399/11/25
صابر ابر در تازه ترین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی دیدنی، یکی دیگر از نوشته های جذاب و خواندنی خود را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت که شما هم میتوانید در ادامه مطلب این پست منتشر شده توسط وی را مشاهده کنید.
دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس

ما چقدر محتاجیم! به کوچک‌های مهم و حیاتی!به تصویر های خوشحال کننده! بچه ای که در خیابان از خنده غَش کرده و ما از خنده‌اش، می خندیم.

همین تصویر ساده و تکراری... ما در اوجِ سختی ها خیال می‌کنیم و خودمان را نجات می‌دهیم.اما به چه قیمتی؟ انسان موجود عجیبی‌ست. همین «کوچک‌های مهم» آرامشِ ما را می‌سازد.همین که شهر و رسانه و دوست و همسایه و کوچه و اطراف، اطرافِ زندگی ما زیبا باشد. زیبایی از همان چیزهای کوچکِ مهم است.

که ما نداریم! نه در شهر نه در کار نه در جشن‌ها نه در خیابان‌ها نه درمعاشرت‌ها نه در یادها نه اینکه به چشم زیبایی نداریم( که البته آن را هم نداریم ولی چون وارد بحث سلیقه شخصی می‌شویم ، موضوع بحث من نیست) منظورم بیشتر احساسی است که در وجود ما از حضورِ پیرامونمان به دست می آید.

احساسِ زیبایی... ما چقدر «چیزهای کوچک ِ مهم» را نداریم؟ و چقدر به این «چیزهای کوچکِ مهم»نیاز داریم؟ خیلی نیاز داریم. آرامش از همین‌ها در ما شکل می‌گیرد.همین آرامشی که انگار نیست! باید برای زیبایی تلاش کرد.همه ما سهمی داریم. اینکه دلمان بخواهد به تراس خانه برویم و خیابان را نگاه کنیم و آدم‌هایی ببینیم که «چیزهای کوچکِ مهم» دارند،سلامتی،شادی،مهربانی،شان،گذشت،صداقت،مهر، احترام و احترام واحترام و ... آیا وقتی از مادر حرف می‌زنیم و می گوییم: «مادرم زیباست» منظورمان جسم و تنش است یا احساسی که به ما می‌دهد؟ کاش همه‌جا مثلِ مامان بود، زیبای واقعی، آن‌وقت خودمان را در گرمای تنش پهن می‌کردیم

  • نام:صابر
  • نام خانوادگی:ابر
  • تاریخ تولد:1363/3/18
  • محل تولد:تهران

------------------------------

صابر ابر در 18 خرداد ماه 1363 در تهران متولد شد. او مدیریت خوانده و مدیر بودن را دوست دارد. چندین پروژه طراحی داخلی کار کرده است؛ این کار را دوست دارد. بخشی از زندگی او است... نقاشی هم می کند. او یک کتاب تحقیقاتی را با یکی از دوستانش می نویسد که موضوعش کافه نشینی در تهران معاصر است.

دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس18

با وجود همه این علایق متفاوت او به شدت به بازیگری علاقه دارد. ولی کار اجرا در تلویزیون را هم دوست دارد.او برای جشنواره کارنامه که تنها جشنواره خصوصی تئاتر کشور است، یک تئاتر کار کرد که موفق هم بود و جایزه کارگردانی، نمایشنامه، بازیگری زن و طراحی صحنه گرفت.

دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس3

او فعالیت خود را در تلویزیون با اجرای برنامه رنگین کمان آغاز کرد و پس از آن هم مسابقاتی نظیر در 111 ثانیه را مجری گری کرد و بخش اعظم کارش اجرای برنامه کودکان و نوجوانان در تلویزیون بود.

دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس9

صابر ابر جزو مجریانی است که وقتی وارد دنیای بازیگری شد به شدت موفق بود و این اتفاق برای کمتر مجری پیش می آید. صابر ابر با بازی در فیلم سینمایی شاعر زباله ها به کارگردانی محمد احمدی به سینما آمد ولی اولین بار در فیلم دایره زنگی در اکران عمومی یک فیلم سینمایی دیده شد و خیلی زود هم به جایزه رسید.

صابر ابر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر ایرانی است. صابر ابر فارغ التحصیل رشته مدیریت است. صابر ابر قبل از بازیگری فعالیت هایی همچون طراحی داخلی و نقاشی علاقه زیادی داشته و در این زمینه به فعالیت می پرداخته است.

دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس10

عکس جدید از صابر ابر

بازیگری را دوران کودکی شروع کرد اما نه روی صحنه تئاتر یا جلوی دوربین. او می‌گوید: در دوره دبیرستان و راهنمایی و حتی آمادگی لحظه‌های بود که داشتم نقش بازی می‌کردم و خودم آگاه بودم ولی اطرافیانم نه. مثل مردن اول صبح، ترک خانه و از دور پاییدن رفتار دیگران. این‌جور شیطنت‌ها آغاز بازیگری اوست. وی فعالیت در تئاتر را از مدرسه آغاز کرد، بعد از یکی از اجراهای مدرسه‌ای در دوران راهنمایی، توسط خواهر مرضیه برومند که رابط درس ریاضی آن‌ها بوده به خانم مرضیه برومند معرفی می‌شود.

دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس8

بازی صابر ابر در تئاتر

صابر ابر در ۱۳ سالگی نقش کوتاهی در سریال بازگشت به خانه ایفا می‌کند. سپس در سال ۱۳۷۹ مرضیه برومند در بخش‌های کوتاهی از سریال داستان‌های نوروز از او استفاده می‌کند و ابر بعد از داستان نوروز تصمیم جدی می‌گیرد که همین حرفه را ادامه دهد. او بعد از مشاوره گرفتن از کسانی مثل مرضیه برومند و مصطفی احمدی به مؤسسه کارنامه معرفی می‌شود. این مؤسسه با مدیریت آموزشی پرویز پرستویی سومین دوره از فعالیت‌هایش را پشت سر می‌گذاشت.

دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس0

جدیدترین عکس های صابر ابر

اولین کار اجرا در برنامه رنگین کمان بود و سپس در مسابقه 100 ثانیه هم بعنوان مجری حضور داشت. سال ۱۳۸۴ اولین کار سینمایی‌اش را با نام شاعر زباله‌ها شروع کرد، در سال ۸۶ بازی در فیلم دایره رنگی چهره‌اش شناخته شد، اما حضورش در فیلم جهانی درباره الی اصغر فرهادی باعث محبوبیت و شهرت وی شد

صابر ابر به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای در ۲۶امین جشنواره فیلم فجر شد.

صابر ابر در موسیقی نیز فعال است. وی همکاری با مهیار علیزاده در آلبوم در شعله با تو رقصان، به همراه پانته آ پناهی داشته است.

دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس14

صابر ابر بازیگر

ازدواج صابر ابر:

صابر ابر با انتشار عکس بالا نوشت : «هیچ آرزویی بهتر از این نیست و نبوده… خوشبختی و عاقبت بخیر شدن…خلاصه مرا آن ده که آن به… ما را و همه را… ظهر مرداد. پی نوشت: جناب آقای خاتمی فرمودند : در این مورد خاص تکرار جایز نیست. تا کنون خبر یا عکسی از همسر صابر ابر منتشر نشده است. و تایید و عدم تایید این خبر هم مشخص نیست.

دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس1 او با بازی در 3 فیلم یک پذیرایی ساده مانی حقیقی، برف روی کاجها پیمان معادی، انتهای خیابان هشتم علیرضا امینی در سال 1390 سال پرکاری را پشت سر گذاشت. اما خودش در این رابطه گفت که اگر پیمان معادی، همایون اسعدیان و مانی حقیقیامسال دوباره سه فیلم را در فاصله یک هفته از یکدیگر بسازند او باز هم در فیلم آنها حضور پیدا خواهد کرد. دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس12 اینها جز کسانی هستند که ابر دوست دارد با آنها کار کند. سلیقه او به این کارگردانان نزدیک است. او میگوید:فیلمی که این کارگردانان می سازند اثری است که من دوست دارم در آن حضور پیدا کنم. وقتی این پیشنهاد از طرف آنها به من شده، قبول کردم. البته این اتفاق افتاده است که دو سال هم کار نکرده ام. دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس10 صابر ابر برای بازی در فیلم سینمایی گس برنده جایزه بهترین بازیگر نوظهور از جشنواره فیلم رم را از آن خود کرد. دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس10 گس فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیارش اسدی زاده ساختهٔ سال 1391 است. فیلم شناسیسینمایی دلم می خواد 1393 رخ دیوانه 1393 من دیگو مارادونا هستم 1393 خواب زده ها 1392 ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه 1392 همه چیز برای فروش 1392 هیچ کجا هیچ کس 1391 گس 1391 آسمان زرد کم عمق 1391 آشغال های دوست داشتنی 1391 بوسیدن روی ماه 1391 برف روی کاج ها 1391 پذیرایی ساده 1391 انتهای خیابان هشتم 1391 اینجا بدون من 1389 سیزده 59 1389 آقا یوسف 1389 نخودی 1388 فیلم کوتاه متامورفوسیس 1388 هیچ 1388 درباره الی 1387 سه زن 1386 دایره زنگی 1386 مینای شهر خاموش 1385 شاعر زباله ها 1384 تئاتر کرگدن 1387 داستان یک پلکان 1388 کالیگولا 1389 جیره بندی پر خروس برای سوگواری 1389 وُرک شاپ 1391 ریچارد سوم 1391 هملت (رضا گوران/ 1391 ننه دلاور، بیرون پشت در 1391 تلویزیون بازگشت به خانه 1376-1375 کارگردان واوها و ویرگول ها 1388 21 بار مردن در 31 روز 1391 اجرامجری برنامه تلویزیونی پلک 1383 جوایز دل نوشته جدید و جذاب صابر ابر + عکس12 برنده جایزه بهترین بازیگر نوظهور (گروهی مرد /زن) از جشنواره فیلم رم برای فیلم گس نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برف روی کاج ها درششمین جشن منتقدان 1391 نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم بوسیدن روی ماه درششمین جشن منتقدان 1391 برنده تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش ریچارد سوم در سی امین جشنواره تئاتر فجر تندیس بهترین بازیگر مرد تاتر سال 1391 برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم درباره الی در سومین جشن منتقدان برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم درباره الی در چهاردهمین جشن خانه سینما نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم درباره الی در 27 امین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم دایره زنگی در 26امین جشنواره فیلم فجر برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم مینای شهر خاموش در یازدهمین جشن خانه سینما نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم مینای شهر خاموش در 25 امین جشنواره فیلم فجر