بحران خط دفاعی تیم کلوپ تمامی ندارد!

20:46 - 1399/11/24
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرد که ستاره برزیلی این تیم در دیدار فردا برابر لسترسیتی غایب خواهد بود.
بحران خط دفاعی تیم کلوپ تمامی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در یک بازی حساس و در واقع شش امتیازی باید به زمین لسترسیتی برود. قرمزها که فصل جاری با بحران مصدومیت مدافعان شان روبرو هستند و تا به اینجا ویرژیل فن دایک، جو گومز و ژوئل ماتیپ را برای ادامه کار از دست داده اند، اکنون با مصدومیت فابینیو دست به گریبانند.

هافبک دفاعی برزیلی که فصل جاری اغلب به عنوان مدافع میانی به میدان رفته، به دلیل مصدومیت، بازی فردا را از دست خواهد داد. او در بازی رفت برابر لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و نیز دربی مقابل اورتون نیز غایب خواهد بود.

بحران خط دفاعی تیم کلوپ تمامی ندارد!18

یورگن کلوپ با تایید دوری چند هفته ای فابینیو گفت:« متاسفانه فابینیو در دسترس نیست. او مجددا مصدوم شده و مشکل عضلانی مختصری دارد که احتمالا او را برای چند بازی بعد به دور از میادین نگاه می دارد. فردا که قطعا نیست ولی برای لایپزیش و اورتون هنوز به طور قطعی نمی دانم. واقعا نمی دانم و شاید برسد شاید هم نه.»

با مصدومیت فابینیو نوبت به بن دیویس و ازوان کاباک دو مدافع میانی جدید لیورپول که در انتقالات ژانویه جذب شدند، می رسد. هر دو باید برابر مهاجم زهرداری چون جیمی واردی قرار بگیرند. کلوپ در این رابطه گفت:« بازی برابر جیمی واردی برای همه مدافعان لیگ یک چالش بزرگ است. شکل بازی او و نحوه ای که از سوی هم تایمی هایش تغذیه می شود، او را بسیار خطرناک می کند. برای مهار واردی باید تیمی عمل کرد و باید مانع شویم توپ به اوبرسد. جیمی مهاجمی در کلاس جهانی است و محوطه جریمه را خوب می شناسد. اینها در کنار سرعت بالایش، او را به مهاجمی دردسرساز تبدیل کرده اند.»

بحران خط دفاعی تیم کلوپ تمامی ندارد!6

کلوپ ادامه داد:« کاباک و دیویس چند جلسه تمرینی خوب را داشته اند. باید در کارهای دفاعی بسیار خوب کار کنیم و این بسیار مهم است. البته ما ناتان فیلپس را هم برای دفاع در اختیار داریم و حتی جوردن هندرسون هم می تواند در خط دفاع جای فابینیو بازی کند. در مورد دو مدافع میانی فردا تصمیم خواهم گرفت.»

منبع ورزش 3