تیتر جنجالی نشریه اکیپ علیه فوق ستاره برزیلی!

20:31 - 1399/11/24
نشریه اکیپ چاپ فرانسه تیتر اصلی خود را به مصدومیت نیمار و غیبت وی برابر بارسا اختصاص داده است که در رسانه های فرانسوی جنجال زیادی به پا شده است.
تیتر جنجالی نشریه اکیپ علیه فوق ستاره برزیلی!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در جریان دیدار چهارشنبه شب پاری سن ژرمن برابر کان در جام حذفی پس از اینکه بارها روی خطا شد، دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. شدت مصدومیت نیمار به وضوح مشخص بود و از همان لحظه نگرانی هایی راجع به اینکه آیا فوق ستاره برزیلی به موقع برای بازی برابر بارسا در هفته آینده در چارچوب چمپیونزلیگ آماده خواهد شد یا خیر، به وجود آمد.

تیتر جنجالی نشریه اکیپ علیه فوق ستاره برزیلی!9

اکیپ در ابتدا گزارش کرد که نیمار به طور قطع به بازی روز سه شنبه برابر بارسا در لیگ قهرمانان نخواهد رسید و باشگاه PSG نیز چند ساعت بعد تایید کرد که نیمار حداقل چهار هفته به دلیل مصدومیت عضله ران از میادین به دور خواهد بود.

این اولین بار نیست که نیمار در مقطعی حساس و در آستانه یک جدال بزرگ مصدوم می شود. او بین سال های 2017 تا 2019 پی اس جی را در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تنها گذاشت و مصدومیت های او منجر به حذف تیم پاریسی از لیگ قهرمانان شد. فصل گذشته که او مصدوم نشد، پی اس جی توانست تا فینال رقابت ها نیز بالا برود و سپس با شکست از بایرن به نایب قهرمانی رضایت داد.

تیتر جنجالی نشریه اکیپ علیه فوق ستاره برزیلی!12

تیتر یک امروز نشریه اکیپ با عنوان:« دام شیشه ای»، اشاره به مصدومیت های متعدد نیمار در فصول گذشته دارد.

تصاویری از مصدومیت های قبلی ستاره برزیلی نیز روی جلد کار شده و غیبت او برابر بارسلونا را ضایعه بزرگی برای پی اس جی دانسته اند.

منبع ورزش 3