درخواست نجومی ستاره بایرن از رئال

20:25 - 1399/11/24
دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن برای پیوستن به رئال درخواست دستمزد بسیار بالایی کرده است.
درخواست نجومی ستاره بایرن از رئال

ه گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیوید آلابا بایرن مونیخ در پایان فصل به اتمام می رسد و شواهد نشان می دهد که او دیگر هیچ علاقه ای به ماندن در جمع باواریایی‌ها ندارد و در تابستان به شکل آزاد آلیانز را ترک خواهد کرد.

طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با آینده ستاره اتریشی مطرح شده اما اکثریت آنها حاکی از آن بود که او قصد دارد فوتبالش را در اسپانیا و باشگاه رئال مادرید ادامه دهد.

درخواست نجومی ستاره بایرن از رئال19

با جدایی احتمالی سرخیو راموس، آلابا گزینه اول جانشینی کاپیتان رئال محسوب می شود. در اسپانیا نشریه مارکا ادعا می کند که آلابا با رئال به توافق نهایی رسیده است اما ESPN دیلی تلگراف، شب گذشته خبر از اختلاف بین دو طرف دادند.

طبق ادعای این 2 منبع معتبر، آلابا در جدیدترین درخواست خود از رئال، قراردادی 5 ساله و دستمزد 22 میلیون یورو را تقاضا کرده است. 450 هزار یورو دستمزد هفتگی چیزی نیست که رئال مادرید در حال حاضر توان پرداختش را داشته باشد و به همین دلیل مذاکرات به بن بست خورده است.

درخواست نجومی ستاره بایرن از رئال5

رئال تنها در صورتی این رقم را پرداخت خواهد کرد که به طور قطعی از جدایی سرخیو راموس مطمئن شود. اگر راموس برود، رئال چاره ای جز توافق با آلابا ندارد چرا که او بهترین گزینه ممکن برای پر کردن جای خالی کاپیتان است. گفته می شود آلابا پس از دریافت پیشنهاد دستمزد 22 میلیون یورویی از چلسی تغییر عقیده داده و از رئال خواسته تا رقم پیشنهادی خود را بالاتر ببرد.

منبع ورزش 3