تیم بارسا کومان چه نقاط ضعفی دارد؟

20:16 - 1399/11/24
رونالد کومان سرمربی بارسلونا تا به اینجا شروع قابل قبولی نداشته است و انتظارات هواداران لیورپول را نتوانسته برطرف کند.
تیم بارسا کومان چه نقاط ضعفی دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونای رونالد کومان با شروع سال میلادی جدید عملکرد بسیار بهتری داشته و تواتنسته نتایج قابل قبول تری نسبت به ابتدای فصل کسب کند؛ هرچند که شکست از بیلبائو در فینال سوپرکاپ روی نتایج خوب این تیم سایه انداخت و باخت 2-0 اخیر در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر سویا، بار دیگر تردیدها در مورد بارسا را بیشتر کرد.

تیم بارسا کومان چه نقاط ضعفی دارد؟3

نکته جالب توجه در مورد تیم تحت هدایت رونالد کومان، به عدم استفاده درست از کرنرها بر می گردد. بارسلونا فصل جاری تاکنون 227 بار صاحب ضربه کرنر شده و تنها یک بار موفق به گلزنی شده است. گلی که در زمین دیناموکیف در دور گروهی لیگ قهرمانان به ثمر رسید. کارلس آلنیا کرنر را ارسال کرد و پس از اثرگذاری مینگسا، توسط برایثویت وارد دروازه شد.

تیم بارسا کومان چه نقاط ضعفی دارد؟17

با حضور سرزن هایی چون کلمنت لنگله، رونالد آرائوخو، جرارد پیکه و حتی آنتوان گریزمان، عجیب است که بارسا تنها یک بار در فصل جاری از روی ضربات کرنر به گل رسیده باشد. بارسا در 33 بازی فصل جاری متوسط هفت ضربه کرنر در هر بازی به دست آورده و دستاوردی ناامید کننده داشته است.

بارسا برابر آلاوس بیش از همیشه صاجب ضر به کرنر شد(14 بار) و نتوانست به گل برسد و در نهایت بازی را برابر تیم 10 نفره با تساوی 1-1 به اتمام برد. بازی بعدی بارسا فردا برابر همین تیم خواهد بود.

منبع ورزش 3