ستاره هلندی لیورپول قصد تمدید قرارداد ندارد!

20:10 - 1399/11/24
واینالدوم هافبک خلاق لیورپول تمایلی به ماندن در لیورپول ندارد و به احتمال فراوان سال آینده از قرمز های آنفیلد جدا خواهد شد.
ستاره هلندی لیورپول قصد تمدید قرارداد ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه در تابستان رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد این هلندی علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن هم وطنش یعنی جورجینیو واینالدوم نشان داد و حتی باشگاه کاتالانی نیز تلاش فراوانی برای جذب این بازیکن انجام داد اما او نهایتاً در آنفیلد ماندگار شد.

هافبک هلندی آخرین فصل قرارداد خود با قرمزهای آنفیلد را پشت سر می گذارد و با نزدیک شدن به پایان فصل شایعات درباره جدایی احتمالی او از این تیم نیز قوت می گیرد. از طرفی گفته می شود که باشگاه بارسلونا هنوز هم اصلی ترین مشتری واینالدوم محسوب می شود.

ستاره هلندی لیورپول قصد تمدید قرارداد ندارد!9

از طرفی به نظر می‌رسد که یورگن‌کلوپ شدیدا خواهان ماندگار شدن هافبک هلندی در تیمش شده است و حتی باشگاه لیورپول مذاکراتی را برای راضی کردن واینالدوم نیز انجام داده است. با این وجود اتلتیک گزارش جدیدی را در این باره منتشر کرده و مدعی شده که ستاره هلندی تصمیم قطعی خود را برای آینده اتخاذ کرده و نمی‌خواهد قراردادش را با قرمزها تمدید کند؛ در واقع او قصد دارد در تابستان آن فرد را ترک کند و به نظر می رسد که بارسلونا محتمل ترین گزینه برای آینده وی خواهد بود.

منبع ورزش 3