تمجید ویژه نویدکیا از تیم استقلال

20:06 - 1399/11/24
محرم نویدکیا سرمربی استقلال درمورد غایبین و شرایط تیمش توضیحاتی ارائه کرد و به تمجید از تیم استقلال پرداخت.
تمجید ویژه نویدکیا از تیم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، محرم نوید کیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل استقلال گفت: ما با صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال چه در شرایط خوب و چه در شرایط بدی که داشته، همیشه جزو بهترین تیم های ایران بوده است. همیشه برای همه قابل احترام بوده است و برای ما نیز همینطور. متأسفانه آخرین بازی که در نقش جهان داشتیم، مقابل شهرخودرو از دست داده ایم. فردا یک بازی خیلی خوبی را انجام می دهیم و این واقعیت را قبول داریم که همیشه دیدارهای دو تیم خوب از آمد در می آمده و گل داشته است. متأسفانه هوادارانمان را در اختیار نداریم ولی فکر می کنیم اگر مانند روال همیشگی باشد، قطعا بازی زیبایی خواهد شد.

تمجید ویژه نویدکیا از تیم استقلال13

وی ادامه داد: استقلال نفرات و کادرفنی خیلی خوبی دارد که اگر غیر از این بود، اکنون صدرنشین لیگ نبود. بازی سنگین و مهمی داریم و در صورتی که قصد داریم امتیاز کسب کنیم، باید خیلی تلاش کنیم. فردا برای هر دو تیم روز سختی خواهد بود و امیدوارم هر تیمی که استحقاقش را دارد، برنده شود و در جدول رده بندی به ثبات بهتری برساند.

نویدکیا درباره اندیشه هایش درخصوص تقابل خط دفاعی سپاهان با خط حمله قدرتمند استقلال پاسخ داد: بالاخره به همان نسبتی که استقلال نفرات خیلی خوبی در خط حمله دارد، ما نیز سعی کردیم در هفته های گذشته ساختار دفاعیمان را بهتر کنیم. نمی گویم خیلی خط دفاع ایده آلی داریم ولی روز به روز به شرایط بهتری می رسیم. استقلال مهره های خیلی خوبی دارد. من همیشه معتقد بوده ام که در فوتبال ایران همیشه دیدارهای رو در رو خیلی مهم، در قهرمان شدن تیم ها تأثیرگذار نیست. به نظر من دیدارهای معمولی تر قهرمان را مشخص می کند. زمانی که با رقبای رو در رو دیدار دارید، ناخودآگاه بازیکنان و کادرفنی تمام تمرکز و تلاششان را به کار می گیرند. در فوتبال ایران زمانی که بازیکنان و کادرفنی فکر می کنند کار راحتی دارند که ممکن است سه امتیاز آن بازی را از دست بدهند و به مشکل بخورند. در کل استقلال نفرات خیلی خوبی دارد و سعی می کنیم آنها را کنترل کنیم تا ضربه کمتری به ما وارد شود.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت مهدی کیانی در این تیم گفت: من خیلی کوتاه پاسخ می دهم. من هیچ لیست خروجی ندارم که بخواهم بازیکنی را از سپاهان کنار بگذارم. اما اعتقاد دارم اگر بازیکنی قصد ماندن در اینجا را نداشته باشد، او را به زور نگه نمی دارم. حال می خواهد بهترین بازیکن تیم من باشد یا یک بازیکن جوان باشد.

تمجید ویژه نویدکیا از تیم استقلال18

وی درخصوص غیبت ولسیانی در بازی با استقلال گفت: ولسیانی واقعا بازیکن باکیفیتی است. ما او را برای بازی فردا نداریم و نمی توانیم بابت غیبتش غصه بخوریم. چهار مدافع وسط دیگری هستند که جزو بهترین های ایران هستند که قطعا می توانند با تمام وجودشان به تیم کمک کنند و من در این خصوص نگرانی ندارم.

استقلال مقابل تیم هایی که بازتر بازی می کنند خوب نتیجه می گیرد. آیا سپاهان مقابل آبی پوشان هجومی بازی می کند؟ نوید کیا در پاسخ به این سوال گفت: ما سبک خاصی را بازی می کنیم. کادرفنی ما می خواهد راه خودمان را ادامه بدهیم و نوع بازی خودمان را انجام دهیم. من خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم که بخواهیم بخاطر هر بازی ساختار تیم را به هم بریزیم.

او ادامه داد: بی محابا حمله کردن از منطق فوتبال خارج است. این اتفاق مقابل شهرخودرو برای ما رخ داد. بازیکنان برای صعود به صدر جدول، بی محابا حمله کردند و در ضدحملات دو گل خیلی بد خوردیم و فکر می کنم تجربه خیلی خوبی برای ما بود که بتوانیم با منطق حمله و دفاع کنیم و اگر تیم خیلی خوبی هستیم، باید بتوانیم صبور بازی کنیم. هر لحظه حمله کردن قطعا مشکلات زیادی را به وجود می آورد بنابراین سعی می کنیم تجربه شهرخودرو را تکرار نکنیم.

نویدکیا درباره بازیکنان مصدوم و محروم تیمش گفت: احتمالا کی روش استنلی را وارد لیست نکنیم. چرا که او یک آسیب دیدگی در عضله اش داشت. با اینکه شرایطش خوب شده بود، ترجیح دادیم بازیکنانی که بیشتر تمرین کرده بودند در لیست تیم باشند. کی روش در این بازی نیز استراحت می کند و از بازی های بعدی در اختیار ما خواهد بود.

او در پایان گفت: امیدوارم هم ما و هم تیم استقلال فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم تا هواداران فوتبال که از پای تلویزیون بازی ما را می‌بینند، از بازی ما و استقلال لذت ببرند و یک فوتبال خوب و جذاب را به نمایش بگذاریم.

منبع ورزش 3