نجات برتر هفته بلژیک؛ متعلق به بیرانوند!

19:52 - 1399/11/24
علیرضا بیرانوند برابر تیم بیرشات بلژیک عکس العمل فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت که حرکت وی به عنوان نجات برتر هفته معرفی شد.
نجات برتر هفته بلژیک؛ متعلق به بیرانوند!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم رویال آنتورپ و بیرشات در شرایطی برگزار شد که بیرانوند هشتمین حضور خود را در ترکیب تیم جدیدش تجربه می کرد و در روزی که عملکرد بسیار خوبی داشت و سه بار دروازه اش را نجات داد، تیمش در 10 دقیقه پایانی 2 گل زد و اگرچه دروازه گلر ملی پوش فوتبال ایران در دقیقه 89 باز شد، ولی این موضوع باعث نشده که عملکرد درخشانی که داشت، تحت تاثیر قرار بگیرد.

نجات برتر هفته بلژیک؛ متعلق به بیرانوند!0

بیرانوند در این مسابقه و پیش از اینکه گلی در بازی رد و بدل بشود، در آغاز نیمه دوم ضربه سر بازیکن بلند قامت بیرشات را در شرایطی که زمین نیز برفی بود، با شیرجه‌ای تماشایی سیو کرد و مانع از بازشدن دروازه تیمش شد؛ سیوی که حالا به عنوان بهترین نجات دروازه هفته انتخاب شده و قطعا به گلر آنتورپ که روزهای سختی را در بازی های ابتدایی پشت سر گذاشت، روحیه بالایی برای حضور در مسابقات بعدی تیمش خواهد داد.

رویال آنتورپ که پیش از حضور ورکاترن روی نیمکت و بیرانوند در درون دروازه در رتبه هشتم جدول جای داشت، حالا به جایگاه دوم رسیده و با این روند شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم خواهد داشت.

منبع ورزش 3