پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس

13:43 - 1399/11/24
پریناز ایزدیار، بازیگر معروف و زیبای سینما و تئاتر، بار دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفت.
پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان

پریناز ایزدیار بازیگر 34 ساله سینما، تلوزیون و تئاتر که در بیمارستان تحت جراحی عمل آپاندیس قرار گرفت. وی که مدتی قبل نیز جراحی پلک انجام داده بود اینبار با اقدام پریناز پس از جراحی و درخواست نیما جاویدی خبرساز شد.

عمل آپاندیس و جراحی پلک پریناز ایزدیار و حواشی آن!

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس15

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس3

روزهای سخت پایانی فیلمبرداری، پریناز ایزدیار یکهو سر صحنه دل درد گرفت و مجبور شد آپاندیسش را عمل کند. شرایط سختی بود و باید لوکیشن را تحویل می‌دادیم، به دکترها که زنگ زدیم گفتند تا ۱۰ روز اصلا سراغش را نگیریم اما وقتی ماجرا به گوش خود او رسید در کمتر از ۷۲ ساعت به دستیارم زنگ زد و گفت من اوکی ام و خودم را می‌رسانم. این رفتارها خیلی ارزش دارد. وقتی با بازیگری با این میزان فداکاری و شعور همکاری داری به دلت می‌چسبد و حس می‌کنی که فیلمسازی چقدر لذت‌بخش است.

سرخپوست چیست؟

سرخ‌پوست فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول سال ۱۳۹۷ می‌باشد. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۵ رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس6

بازیگران

نوید محمدزاده در نقش سرگرد نعمت جاهد پریناز ایزدیار در نقش سوسن کریمی (مددکار زندان) آتیلا پسیانی در نقش مدیر فرودگاه ستاره پسیانی در نقش زن احمد سرخپوست حبیب رضایی در نقش زندانی مانی حقیقی در نقش سرهنگ مدبر اسماعیل پوررضا در نقش سید داوود

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس11

عوامل سرخپوست

کارگردان نیما جاویدی تهیه‌کننده مجید مطلبی نویسنده نیما جاویدی بازیگران نوید محمدزاده

پریناز ایزدیار

آتیلا پسیانی

ستاره پسیانی

حبیب رضایی

مانی حقیقی موسیقی رامین کوشا فیلم‌برداری هومن بهمنش تدوین عماد خدابخش توزیع‌کننده فیلمیران تاریخ‌های انتشار ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ کشور ایران زبان فارسی

تصویری از پریناز روی تخت بیمارستان و عمل گل مژه پلک او

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس14

گویا پریناز ایزدیار بخاطر مشکلی که برای پلک چشم اش پیش آمده , مجبور به انجام جراحی شده بود.

پریناز ایزدیار در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویر زیر نوشت:

«عزیزان دل كامنت هاتون رو دیدم ممنون كه جویاى احوالم بودین ..

من حالم خیلى خیلى خوبه با این همه انرژى خوب از سمت شما خیلى زود بهتر هم میشم

این عكس هم نگرانتون نكنه یه ساعت بعد عمل اومدم خونه

دوستتون دارم زیاد»

چاق شدن صورت پریناز و حواشی آن!

در پاسخ به کامنت های زیاد و گاها بی ادبانه کاربران و طرفداران که پریناز ژل صورت ترزیق کرده وی این پست را منتشر کرد.

او در خصوص انتشار این عکس نوشت:

عزیزانم من یکم صورتم چاق شده هم نور و ادیت عکس، خط خنده رو محو کرده، اصولا هم طبیعیه که آدم با بالا رفتن سن، میکاپ های مختلف، مدل موی مختلف، چاقی، کم خوابی یا زیاد خوابیدن، یا بیماری صورتش تغییر کنه لااقل براری من که خیلی اینطوره

چرا با اطمینان از چیزی که اطلاع ندارین حرف میزنین؟

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس17

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس3

در ادامه نیز نگاهی داریم به شیک و خاص ترین مدل لباس و استایل لاکچری او

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس8

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس7

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس5

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس17

جراحی های پریناز ایزدیار و اقدام خبر ساز وی+ تصاویر

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس18

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس12

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس12

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس19

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس14

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس16

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس8

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس5

عکس های جذاب پریناز ایزدیار بازیگر جوان کشور

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس18

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس9

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس8

استایل و مدگردی پریناز ایزدبار در جشنواره های فیلم فجر

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس18

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس9

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس10

پریناز ایزدبار پس از عمل آپاندیس بلافاصله به سرفیلمبرداری سرخپوست رفت و این اقدام او توسط کارگردان فیلم سرخپوست نیما جاویدی مورد تقدیر قرار گرفت.

بیوگرافی پریناز ایزدیار و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

در اینبخش بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. عمده شهرت پریناز ایزد یار بخاطر بازی در سریالهای: شهرزاد، زمانه و پنج کیلومتر تا بهشت میباشد. از بهترین کارهای سینمایی وی میتوانیم بـه فیلم هایی مثل: ابد و یک روز، ویلایی ها و متری شش و نیم اشاره کنیم. امروز از 0 تا 100 با این بازیگر محبوب و کم حاشیه آشنا می‌شویم. با پارس ناز همراه باشید.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس5

پریناز ایزدیار متولد 8 / 6 / 1364 می باشد

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اسـت کـه در تاریخ ۸ شهریور ۱۳۶۴، در بابل متولد شد. پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و بـه گفته خودش بـه زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک میباشد. خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودند.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس16

او بخاطر همین در دبیرستان وادار شد کـه رشته تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی بـه رشته هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف‌های سر سخت رشته وی بودو مایل بود کـه او رشته وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود کـه او رشته بازیگری را ادامه دهد.

ورود پریناز ایزدیار به دنیای بازیگری

پریناز ایزدیار درسال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی “یک مرد، یک شهر” تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» «۱۳۸۸» بـه کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم بـه عرصه تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلم‌های زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی هم چون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس3

پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود کـه در ماه رمضان پخش شد. وی دراین سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او هم چنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت بـه بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس8

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه‌خوانی سفر بـه بی نهایت دور بـه کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک بـه موسسه محک کـه مخصوص کودکان سرطانی اسـت برنامه‌ای اجرا کردند. آن‌ها تمام پول بدست آمده رابه آن موسسه واگذار کردند.

فیلم های سینمایی پریناز ایزدیار

خوک «۱۳۹۶»

هت تریک «۱۳۹۶»

تابستان داغ «۱۳۹۵»

ویلایی‌ها «۱۳۹۵»

یک روز بخصوص «۱۳۹۴»

ابد و یک روز «۱۳۹۴»

۳۶۰ درجه «۱۳۹۳»

ورود آقایان ممنوع «۱۳۹۰»

این جا بدون مـن «۱۳۸۹»

مجموعه تلویزیونی های پریناز ایزدیار

شهرزاد ۲ «۱۳۹۵»

شهرزاد «۱۳۹۴»

زمانه «۱۳۹۱»

پنج کیلومتر تا بهشت «۱۳۹۰»

پریناز ایزدیار دنبال نقش نمی‌روم

فکر میکنم اواخر سریال «زمانه» بود کـه آقای فتحی اعلام کردند قصد دارند مجموعه‌ ای را برای شبکه خانگی بسازند و این‌طور نبود کـه آن زمان بـه مـن بگویند مرا برای نقش «شیرین» درنظر دارند؛ ضمن آنکه آن زمان هنوز فیلمنامه هم حاضر نبود.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس20

مـن هم ازآن آدم‌هایی نیستم کـه بروم و بگویم نقشی بـه مـن بدهید کـه البته بعضی‌ها میگویند و خیلی هم کار بدی نیست اگر کسی اینکار را بکند! سال گذشته مشغول بازی در تئاتری بودم کـه از دفتر آقای عفیفه با مـن تماس گرفتند کـه برای کار «شهرزاد» بروم و اتفاقا جزو اولین بازیگرهایی بودم کـه بکار وارد شدم.

پریناز ایزدیار شرط اول اعتماد به نفس

بـه نظرم شرط اول بازیگر شدن اعتماد بـه نفس اسـت کـه در گویش عامیانه شاید بتوان بـه آن پررویی هم گفت و این برای هر بازیگری لازم اسـت.وقتی دچار ترس و اضطراب باشی تمرکزت را از دست می دهی و چیزی از کاری کـه انجام می دهی متوجه نمی شوی؛ بهمین خاطر پلان‌ها را از دست می دهی.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس3

شاید شروع کاری پر از بازیگران تراز اول مانند «شهرزاد» با کمی هیجان همراه باشد اما ترس و اضطراب نبود.در اینکار بـه‌ خصوص همه ی عوامل همراه بودند و مـن احساس اسانی داشتم؛ مثلاً ترانه علیدوستی در فیلم «مـن ترانه ۱۵ سال دارم»، بهترین بازیگر سن خودش بود. او هنوز هم در هم‌نسل‌های خود بهترین اسـت اما اصلا نگاه از بالا بـه پایین ندارد.

عشق دوران کودکی پریناز ایزدیار

بازیگری از همان اول هم برایم مهم بود.همیشه از کودکی هم بازیگری رابه‌شدت دوست داشتم.درست اسـت کـه مثل هرکس دیگری شهرت را دوست داشته و دارم اما برایم اصل نبود.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس11

ضمن این کـه حالا برایم تا حدودی عادی شده؛ یعنی برای همه ی آن ها کـه بازی میکنند بعد از مدتی عادی میشود و چـه بسا بعضی‌ها بخواهند این مقوله کمتر شود تا دوباره خلوت خودشان را داشته باشند.

پریناز ایزدیار و خانواده تحصیلکرده

مـن دوست داشتم در دانشگاه رشته بازیگری بخوانم و رشته بازیگری تئاتر هم امتحان دادم اما خانواده‌ام مخالف بودند.هم برادر و هم خواهرم دکتر هستند و پدرم نیز وکیل هستند.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس20

برای همین خانواده‌ام دوست داشتند یا دکتر شوم یا وکیل.اما بعد کـه اصرار مرا دیدند برایم شرط گذاشتند کـه حتماً یک رشته درست و حسابی و بـه قول خودشان سنگین و رنگین هنر را بخوانم و مـن هم گرافیک خواندم.

حس نگرانی و استرس پریناز ایزدیار

آن اوایل کـه بازیگری را شروع کردم شاید حرفه‌ای نبود اما بازهم جدی و مهم بود؛ حتی جاهایی ناامید شدم چون هم کار سختی اسـت و هم این کـه بـه هرحال وقتی تازه‌وارد هستید آن قدر کاری برای شـما وجود ندارد.شاید تنها تعداد اندکی بازیگر بودند کـه از همان اول، کارشان رابا قدرت و کارهای خاص شروع کردند.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس3

برای همین همیشه یک حس نگرانی و استرس با مـن بود؛ حتی در دوره‌ای حدود یکسال و نیم کار نکردم تا این کـه تله‌فیلمی رابا علیرضا امینی کار کردم و بعد ازآن اوضاع بهتر شد.راستش چون باوجود همه ی مخالفت‌ها و زحمت بسیار آمده بودم دلم می خواست بـه خودم ثابت کنم کـه میتوانم.آدم سرسختی هستم و اگر چیزی را بخواهم می‌جنگم و آن رابه دست می‌آورم.

صفحه اینستاگرام پریناز ایزدیار parinazizadyar@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم پریناز ایزدیار و از زاویه نزدیک تری با او و فعالیت های مجازی اش آشنا میشویم، خانم ایزدیار بیش از 2.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس3

او درباره این عکس نوشته: اكران مردمى #هت_تریک

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس18

او درباره این عکس نوشته: #روز_مادر_مبارک ♥️

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس4

او درباره این عکس نوشته: #لتیان

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس1

او درباره این عکس نوشته: اولین روز اكران “هت تریك” پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس3پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس2

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس17

او درباره این عکس نوشته: ?

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس3

او درباره این عکس نوشته: #مترى_شیش_و_نیم

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس16

او درباره این عکس نوشته: اكران مردمى سرخ پوست در سینما آزادى ?

پریناز ایزدیار باز هم روی تخت بیمارستان + عکس12

او درباره این عکس نوشته: ?@sajad.ahmadimajd