پیام تبریک کنایه آمیز گواردیولا به قهرمانی بایرن

11:48 - 1399/11/24
پپ گواردیولا سرمربی سیتی قهرمانی بایرن در جام باشگاه های جهان را به این باشگاه تبریک گفت.
پیام تبریک کنایه آمیز گواردیولا به قهرمانی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با قهرمانی در جام باشگاه های جهان، ششمین و آخرین جام موجود در فوتبال باشگاهی در 12 ماه گذشته را نیز از آن خود کرد تا فاتح شش‌گانه لقب بگیرد. افتخاری که تنها بارسلونای فصل 10-2009 پپ گواردیولا موفق به کسب آن شده بود.

گواردیولا که سابقه هدایت بایرن مونیخ را نیز در کارنامه دارد، پس از قهرمانی بایرن مونیخ در پیامی ویدیویی به این تیم تبریک گفت.

پیام تبریک کنایه آمیز گواردیولا به قهرمانی بایرن7

پپ گواردیولا گفت: "سلام به همه. یک تبریک بزرگ به خانواده بایرن برای این موفقیت فوق العاده و قهرمان باشگاه های جهان شدن، مخصوصا بردن هر شش عنوان قهرمانی از شش عنوان قهرمانی موجود.

ما به شما بسیار افتخار می کنیم، من به شما بسیار افتخار می کنم. یک تبریک بزرگ به همه و به خصوص به هانسی، بازیکنان و کارکنانی که در پشت صحنه تلاش می کنند، برای کسب این افتخار فوق العاده.

اما دوست دارم به هانسی بگویم که شما دومین تیمی هستید که در جهان برنده شش‌گانه شده اید! قبل از شما تیم دیگری این کار را کرده بود، بارسلونا!

شاید من بتوانم به مسی و دوستان زنگ بزنم و ما بتوانیم برای بردن هفتمین عنوان قهرمانی با هم بازی کنیم. زمان و مکانش را به من خبر بده و ما خودمان را می رسانیم. باز هم تبریک به خانواده بایرن. MIA SAN MIA."

منبع ورزش 3