دیدار برگشت لیورپول- لایپزیش در آنفیلد؟ بعید است!

21:15 - 1399/11/23
باتوجه به اینکه دیدار رفت لایپزیش- لیورپول در مجارستان برگزار خواهد شد طبیعی است که دیدار برگشت هم در زمینی بی طرف برگزار شود.
دیدار برگشت لیورپول- لایپزیش در آنفیلد؟ بعید است!

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال جهش ویروس کرونا در انگلیس، این کشور به عنوان یکی از مناطق پرخطر جهان از نظر شیوع ویروس کرونا شناخته شده است و گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه بازی لایپزیش و لیورپول در دور رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ لغو شود.

دیدار برگشت لیورپول- لایپزیش در آنفیلد؟ بعید است!20

به دلیل محدودیت های پیشگیرانه ای که برای کنترل شیوع ویروس کرونا وضع شده است، تیم لیورپول قادر به ورود به خاک کشور آلمان نیست و وضعیت برگزاری دیدار این تیم برابر لایپزیش نامشخص بود.

دو فرضیه را مطرح کرده بودند که یا بازی در لندن و ورزشگاه اختصاصی تاتنهام برگزار شود یا لایپزیش در ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست مجارستان از لیورپول میزبانی کند و در نهایت یوفا 4 روز پیش تایید کرد که بازی رفت دو تیم به مجارستان انتقال خواهد یافت.

به این ترتیب سه شنبه 28 بهمن در پوشکاش آرنا تیم تحت هدایت یورگن کلوپ میهمان لایپزیش خواهد بود.

دیدار برگشت لیورپول- لایپزیش در آنفیلد؟ بعید است!10

اکنون نشریه تایمز ادعا کرده است که برگزاری بازی برگشت در آنفیلد نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و شاید لیورپول نتواند در خانه خود از لایپزیش میزبانی کند.

دولت آلمان به باشگاه لایپزیش اطلاع داده است که در صورت رفتن به انگلیس، همگی اعضای تیم هنگام برگشت باید دو هفته در قرنطینه بمانند و به این ترتیب قادر به انجام بازی های خود در بوندسلیگا نخواهند بود.

این قضیه با اطلاع یوفا رسیده و احتمالا لیورپول باید ورزشگاهی بی طرف خارج از انگلیس را برای بازی برگشت معرفی کند.

منبع ورزش 3