اظهارات جالب ستاره کروات درمورد گلزنی برابر بارسا

21:11 - 1399/11/23
ایوان راکیتیچ ستاره تیم سویا موفق شد برابر تیم سابق خود یعنی بارسا گلزنی کند و پس از گلزنی هم به هیچ عنوان خوشحالی نکرد.
اظهارات جالب ستاره کروات درمورد گلزنی برابر بارسا

به گزارش"ورزش سه"، بارسا که در یک چهارم نهایی توانسته بود بازی 2-0 باخته برابر گرانادا را با پیروزی 3-5 عوض کند، دیشب در سانچس پیسخوان شرایطی کاملا متفاوت را تجربه کرد.

اظهارات جالب ستاره کروات درمورد گلزنی برابر بارسا15

سویا تیم چهارم جدول لالیگا برابر بارسا تیمی منسجم و سرسخت بود و توانست در هر دو نیمه آبی اناری ها را به خوبی تحت کنترل خود در بیاورد.

گل نیمه اول ژولز کُنده مدافع سویا باعث شد تا میزبان برنده راهی رختکن شود.

در نیمه دوم سویا به خوبی برابر حملات بارسا مقاومت کرد و در بدترین زمان ممکن یعنی 4 دقیقه به پایان بازی ضربه دوم و کاری را وارد کرد.

ارسال یک توپ عمقی برای ایوان راکیتیچ او را با تراشتگن تک به تک کرد. ساموئل اومتیتی آفساید را پر کرده بود و ستاره کروات سابق بارسا به راحتی توپ را به طاق دروازه چسباند.

اظهارات جالب ستاره کروات درمورد گلزنی برابر بارسا16

راکیتیچ که تابستان با بی مهری در فهرست فروش بارسلونا قرار گرفت، تشنه انتقام از باشگاه کاتالان بود و با گلزنی توانست به هدف خود برسد.

او پیش از بازی گفته بود که اگر گل بزند خوشحالی نخواهد کرد و به قول خودش نیز وفا کرد. راکیتیچ پس از گلزنی بدون واکنشی خاص در حلقه شادی هم تیمی هایش قرار گرفت.

اظهارات جالب ستاره کروات درمورد گلزنی برابر بارسا3

ستاره کروات در پایان بازی با کادنا کوپه گفت:« نتیجه بسیار خوب و مثبتی کسب کردیم ولی می دانیم که کار تمام نشده است. همه خوشحالیم و امشب تا پایان جنگیدیم ولی هنوز بازی برگشت در نوکمپ مانده است.

گلزنی به بارسا؟ خیلی خوشحال بودم ولی قرار نبود آن را جشن بگیرم؛ چون شش سال عالی را در بارسا داشتم و احترام به تیم سابق، بالاتر از هر چیزی است. خوشحال بودم ولی نمی خواستم هوادار بارسا ناراحت شود.»

راکیتیچ ادامه داد:« پیروزی 2-0 در جام حذفی ارزرشی به مراتب بالاتر از 1-0 دارد. حالا حاشیه امنیت بیشتری داریم ولی بازی بسیار دشواری در نوکمپ انتظارمان را می کشد و معتقدم برای صعود به فینال، باید بهتر و کامل تر از امشب بازی کنیم.»

منبع ورزش 3