آمار جالب پرسپولیسی ها مقابل مدعیان لیگ

20:25 - 1399/11/23
تیم پرسپولیس در برابر تیم های مدعی لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای طی این چند سال اخیر داشته است و تقریبا هیچ شکستی را برابر این تیم ها متحمل نشده است.
آمار جالب پرسپولیسی ها مقابل مدعیان لیگ

به گزارش ورزش سه؛ لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 00-99 به هفته پایانی خود در نیم فصل رسیده و روزهای شنبه و یکشنبه شاهد برگزاری آخرین بازی های دور رفت خواهیم بود. البته پرسپولیسی ها روز جمعه هفته آینده یک دیدار معوقه با گل گهر سیرجان دارند که با برگزاری این دیدار، نیم فصل به طور کامل به پایان خواهد رسید.

آمار جالب پرسپولیسی ها مقابل مدعیان لیگ15

تقابل پرسپولیس با گل گهر یکی از تقابل های حساسی خواهد بود که می تواند تکلیف قهرمان نیم فصل را هم مشخص کند؛ این دیدار معوقه هفته دهم است و پیش از آن نیز یک دیدار حساس دیگر بین تیم های بالای جدولی را در هفته پانزدهم شاهد خواهیم بود؛ دیدار بین سپاهان و استقلال که این دیدار هم بسیار حساس و تعیین کننده خواهد بود.

در آستانه این بازی های حساس، وب سایت یازده به عملکرد شش تیم مدعی در بازی های مستقیم پرداخته است. در این میان، پرسپولیس تنها تیمی است که تا کنون شکستی مقابل شش تیم بالای جدول نداشته است. همان گونه که در تصویر هم مشاهد می کنید، شاگردان یحیی گل محمدی 2 پیروزی و 2 مساوی (8 امتیاز) از تقابل با رقبای مستقیم خود کسب کرده اند. بعد از پرسپولیس، تیم فولاد با یک برد، 3 مساوی و یک باخت (6 امتیاز) دومین تیم برتر است. سپاهان، صنعت نفت و استقلال هم 5 امتیاز از رقبای مستقیم خود کسب کرده اند. گل گهر، حریف پایانی پرسپولیس در نیم فصل اول هم 4 امتیاز از تقابل با مدعیان کسب کرده است.

آمار جالب پرسپولیسی ها مقابل مدعیان لیگ12

منبع ورزش 3