نشریه اکیپ: نیمار بازی برابر بارسا را از دست داد

10:43 - 1399/11/23
نشریه اکیپ چاپ فرانسه مدعی شد که نیمار غایب قطعی پاریس در لیگ قهرمانان لبرابر بارسا خواهد بود.
نشریه اکیپ: نیمار بازی برابر بارسا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن برابر کان بود که فوق ستاره برزیلی این تیم یعنی نیمار دچار یک مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود. موضوع نگران کننده تر این بود که به نظر می رسید ستاره برزیلی دوباره از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است.

پاری سن ژرمن سه شنبه پیش رو در یکی از حساس‌ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ مهمان بارسلونا خواهد بود و اکنون وضعیت نیمار مهم ترین دغدغه مائوریسیو پوچتینو برای آن مسابقات محسوب می‌شود؛ در واقع PSG برای این مسابقه حساب ویژه ای روی ستاره برزیلی خود باز کرده و غیبت نیمار در این بازی می‌تواند ضربه بزرگی به آنها باشد.

نشریه اکیپ: نیمار بازی برابر بارسا را از دست داد15

در همین ارتباط اکیپ مدعی شده که مصدومیت نیمار به گونه ای است که او به طور قطع دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد و تنها یک معجزه می تواند او را به این بازی برساند؛ این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن یکی دیگر از ستاره‌های خود یعنی آنخل دی ماریا را هم در آن مسابقه به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

البته باشگاه پاری سن ژرمن هنوز واکنش رسمی به وضعیت نیمار و مدت زمان دوری او از میادین نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که وضعیت این فوق ستاره برزیلی چگونه خواهد بود.

منبع ورزش 3