تمجید خاص اسطوره چلسی از هافبک انگلیسی

10:11 - 1399/11/23
جان تری اسطوره باشگاه چلسی به تمجدید از میسون مونت پرداخت و اذعان داشت وی در آینده نزدیک به رهبر تیم چلسی تبدیل خواهد شد.
تمجید خاص اسطوره چلسی از هافبک انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، میسون مونت یکی از ستاره های مورد علاقه سرمربی سابق چلسی یعنی فرانک لمپارد به حساب می آمد. حتی خود لمپارد بعد از حضور در جمع آبی ها درخواست حضور این بازیکن در تیمش را داد. با این حال ستاره انگلیسی بعد از جدایی لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل باز هم یک مهره کلیدی در چلسی به شمار می‌آید.

تمجید خاص اسطوره چلسی از هافبک انگلیسی14

عملکرد درخشان میسون مونت باعث شده که اسطوره باشگاه چلسی به تمجید از او بپردازد. جان تری در این باره گفت: " می توانم بگویم که میسون مونت 100 درصد کاپیتان آینده چلسی خواهد بود. اگر صادقانه نگاه کنیم باید بگوییم که او بهترین بازیکن چلسی تا به اینجای فصل جاری بوده است. او واقعاً فوق العاده است و در تمرینات نیز عملکردی بسیار عالی دارد. او همچنین از خصوصیت های رهبری بالایی نیز برخوردار است. به عقیده من او کاپیتان آینده چلسی و تیم ملی انگلیس خواهد بود."

جان تری همچنین به تمجید از دو ستاره جوان انگلیسی دیگر یعنی فیل فودن و جک گریلیش پرداخت و گفت: "گریلیش؟ چه استعدادی،چه بازیکنی. باید بگویم باعث خوش شانسی ماست که او را در استون ویلا داریم. بی‌شک او یکی از بهترین بازیکنان کنونی لیگ برتر است. هنگامی که در مورد بازیکنانی مثل جک و فیل فودن صحبت می کنیم باید بگوییم که آنها بهترین بازیکنان جوان جهان هستند. این باعث خوش‌شانسی ماست که آنها را در تیم ملی انگلیس داریم."

تمجید خاص اسطوره چلسی از هافبک انگلیسی6

منبع ورزش 3