مشخص شدن چهار غایب قطعی رئال برابر آتالانتا

10:00 - 1399/11/23
چهار بازیکن رئال مادرید قطعا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آتالانتا غایب خواهند بود.
مشخص شدن چهار غایب قطعی رئال برابر آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در این فصل با بدشانسی های پیاپی به لحاظ مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و می توان گفت که سرمربی فرانسوی این تیم یعنی زین الدین زیدان هنوز نتوانسته تیم کاملی در اختیار داشته باشد؛ موضوعی که کار را برای این تیم در هفته‌های گذشته دشوار کرده است.

طی روزهای گذشته بود که مشخص شد سرخیو راموس باید زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار دهد؛ موضوعی که باعث می‌شود کاپیتان رئال مادرید چندین هفته از میادین دور باشد. این اما تنها بدشانسی لوس بلانکوس طی هفته‌های گذشته نبوده است.

مشخص شدن چهار غایب قطعی رئال برابر آتالانتا3

رئال مادرید به جز راموس مصدومان زیاد دیگری را هم روی دست خود می بیند. بازیکنانی نظیر رودریگو، فدریکو والورده، ادن‌هازارد، دنی کارواخال و آلوارو اودریوسولا، لوکاس واسکز و ادر میلیتائو از جمله بازیکنان مصدوم لوس بلانکوس هستند. این بدشانسی ها اما زمانی تکمیل شد که شب گذشته مارسلو در جریان دیدار برابر ختافه دچار مصدومیت شد؛ موضوعی که باعث می شود ستاره برزیلی چهار هفته از میادین دور باشد.

این وضعیت نگران کننده در حالی برای رئال مادرید به وجود آمده که آنها باید دو هفته دیگر در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آتالانتا بروند. هنوز مشخص نیست که کدام یک از این ستاره های آسیب دیده به آن بازی خواهند رسید اما به طور قطع چهار نفر از آنها شامل سرخیو راموس، ادن هازارد، مارسلو و رودریگو در برابر آتالانتا غایب خواهند بود.

مشخص شدن چهار غایب قطعی رئال برابر آتالانتا12

منبع ورزش 3