عامل برد برنتفورد؛ حضور قدوس!

09:34 - 1399/11/23
تیم برنتفورد انگلیس با حضور سامان قدوس توانست سه امتیاز شیرین بازی را کسب کند.
عامل برد برنتفورد؛ حضور قدوس!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را در ابتدای مسابقه جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در بازی معوقه هفته بیست و چهارم چمپیونشیپ انگلیس، در استادیوم مادِیسکی به مصاف ردینگ رده چهارمی رفت.

نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما در نیمه دوم و پس از ورود سامان قدوس، سرنوشت برای برنتفورد تغییر کرد و این تیم موفق شد در این بازی خارج از خانه دو بار دروازه ردینگ را باز کند.

سامان قدوس از دقیقه ۸۰ به ترکیب برنتفورد اضافه شد و تنها ۶ دقیقه پس از آن تیمش توانست توسط جاش داسیلوا دروازه ردینگ را باز کند و در دقیقه ۸۸ هم گل سوم را توسط ایوان تونی به ثمر رساند.

عامل برد برنتفورد؛ حضور قدوس!3

تیم برنتفورد که از هفته هشتم چمپیونشیپ انگلیس هیچ شکستی نداشته و با مساوی و بردهای متوالی تبدیل به یک مدعی جدی صعود به لیگ برتر شده، سومین پیروزی پیاپی را با نتیجه ۳ بر یک و در بازی حساس مقابل ردینگ به دست آورد تا ۵۷ امتیازی شود و با دو امتیاز بیشتر نسبت به نوریچ‌سیتی، در صدر جدول قرار بگیرد.

سامان قدوس که طی سه هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس حضور ثابت در ترکیب برنتفورد داشت و یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار با ردینگ بیست و دومین بازی فصل خود را انجام داد.

منبع ورزش 3