آرام کردن فضای هواداری پرسپولیس با انتشار یک سند!

09:23 - 1399/11/23
باشگاه پرسپولیس از افشا یک سند کاملا شفاف و واضح علیه بودیمیر خبر داد.
آرام کردن فضای هواداری پرسپولیس با انتشار یک سند!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته وکیل ماریو بودیمیر اعلام کرد که پنجره باشگاه پرسپولیس در پی شکایت این بازیکن بسته شده چرا که پرسپولیس از مبلغ 500 هزار یورو تنها 60 هزار یورو پرداخت کرده است. پس از آن پرسپولیسی ها با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که این موضوع درروزهای آینده حل و فصل خواهد شد و همچنین ادعا کردند که «کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب بودیمیر واریز شد اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان لازم» خواهد بود.

حالا قرمزها ایمیل وکیل بودیمیر را منتشر کرده‌اند که در آن داوور رادیک نوشته: «آقایان محترم؛ توسط این نامه بازیکن ماریو بودیمیر تایید می‌کند که امروز او مبلغ یکصد و نود هزار یورو را از پرسپولیس دریافت کرده و وقتی این مبلغ به مبلغ دریافتی قبلی اضافه شود بدان معناست که باشگاه پرسپولیس تا امروز مبلغ دویست و پنجاه هزار یورو پرداخت کرده است.» لازم به ذکر است که نماینده مهاجم سابق پرسپولیس هنوز اعتبار این ایمیل را تائید نکرده است.

در ادامه اطلاعیه پرسپولیس آمده است: «باشگاه پرسپولیس همچنین ظرف دیروز و امروز بخش دیگری از مطالبات بودیمیر را پرداخت کرده». نکته جالب این که پرسپولیس در حالی می‌گوید که بخش دیگر مطالبات بودیمیر امروز پرداخت شده که آن ها شب گذشته ادعا کرده بودند که تمام مبلغ تهیه و واریز شده است.

باشگاه پرسپولیس در پایان به هوادارانش وعده داده: «طبق قولی که به طرفداران پرشور باشگاه داده شده، به زودی، تمام‌ مبلغ طلب بودیمیر تسویه می‌شود و طی روزهای آینده، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه با رای فیفا باز خواهد شد.»

آرام کردن فضای هواداری پرسپولیس با انتشار یک سند!6

منبع ورزش 3