کینه بارسایی ها از بایرن همچنان ادامه دارد!

20:07 - 1399/11/22
مدافع اسبق بارسا به تمجید از وضعیت فعلی تیم بایرن پرداخت و اذعان داشت بارسایی ها هنوز باخت تلخ این تیم برابر بایرن را فراموش نکرده اند.
کینه بارسایی ها از بایرن همچنان ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا و در روزی تاریخی به مصاف تیم تایگرز مکزیک خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی و عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان، بعد از بارسلونا به دومین تیم تاریخ بدل می شود که در یک سال موفق به فتح شش جام شده است. خاویر ماسکرانو ضمن تمجید از عملکرد بایرن مدعی شد هواداران بارسلونا آرزو می کنند چنین اتفاقی رخ ندهد.

کینه بارسایی ها از بایرن همچنان ادامه دارد!5

خاویر ماسکرانو گفت: "من عضو آن تیم بارسلونا که در سال 2009 موفق به فتح شش گانه شد نبودم و فصل بعد راهی این تیم شدم. اگر بایرن مونیخ فردا موفق به کسب پیروزی برابر تایگرز و کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان شود، باید به آنها تبریک بگوییم. آنها در دو سال گذشته بهترین تیم اروپا بوده اند و در صورت دستیابی به این هدف، عملکرد بایرن مونیخ در دل تاریخ ثبت خواهد شد. من مطمئن هستم که هواداران بارسا نمی خواهند بایرن مونیخ در این رقابت ها قهرمان شود تا آنها تنها تیم تاریخ که در یک سال شش عنوان کسب کرده اند باقی بمانند.

من اطمینان دارم فردا تایگرز در دیدار فینال تلاش می کند سبک خود را در زمین پیاده کرده و آن را به بایرن مونیخ تحمیل کند. تایگیری تیمی با برنامه بازی روشن و استراتژی کاملا مشخص است و آنها در این مسابقات نیز تلاش کرده اند هویت فوتبال خود را به نمایش بگذارند."

منبع ورزش 3