عزم جدی پاریس برای جذب ستاره بلژیکی اینتر

19:49 - 1399/11/22
باشگاه پاریس سن ژرمن قصد دارد در تابستان امسال برای جذب روملو لوکاکو اقدام کند.
عزم جدی پاریس برای جذب ستاره بلژیکی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی در یک سال و نیم اخیر و به ثمر رساندن 54 گل در 79 بازی باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپا برای خرید او وارد عمل شوند. نشریه کالچومرکاتو امروز در گزارشی مدعی شد دو باشگاه ثروتمند منچسترسیتی و پاری سن ژرمن خواهان انتقال این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند.

عزم جدی پاریس برای جذب ستاره بلژیکی اینتر9

سرخیو آگوئرو است قصد دارد در تابستان امسال و پس از 10 فصل حضور در ترکیب منچسترسیتی از این تیم جدا شود و پپ گواردیولا امیدوار است لوکاکو جانشین این بازیکن شود. آگوئرو مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است و مدیران این باشگاه اعتقاد دارند که جذب آگوئرو بتواند به افزایش شانس آنها برای حفظ لیونل مسی کمک کند.

پاری سن ژرمن تصور می کند شانس زیادی در مورد خرید ارلینگ هالند از دورتموند ندارد و علیرغم اتمام قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، پرداخت دستمزد این بازیکن و توافق با او بسیار دشوار خواهد بود. به همین دلیل ممکن است آنها در نهایت تمام تمرکز خود را روی جذب روملو لوکاکو گذاشته و بعد از مائورو ایکاردی، برای خرید یک مهاجم دیگر از اینتر اقدام کنند.

مائوریتسیو پوچتینو علاقمند به تشکیل مثلث فوق العاده نیمار، کیلیان امباپه و روملو لوکاکو در خط حمله است و کار اینتر برای حفظ این بازیکن دشوار خواهد بود. روملو لوکاکو در فصل اخیر در ترکیب نراتزوری درخشان ظاهر شده و یکی از مهم ترین دلایل حضور این تیم در کورس قهرمانی سری آ بوده است.

منبع ورزش 3