خاطره بد ستاره برزیلی چلسی از رفتار سران پاریس

19:26 - 1399/11/22
تیاگو سیلوا ستاره برزیلی چلسی معتقد است که سران باشگاه پاریس سن ژرمن به هیچ عنوان رفتار مناسبی با وی بعد از ترک پاریس نداشته اند.
خاطره بد ستاره برزیلی چلسی از رفتار سران پاریس

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا ستاره برزیلی که اخیراً پاری سن ژرمن را ترک کرده و راهی چلسی شده، می‌گوید از رفتارهای مدیران باشگاه فرانسوی به شدت عصبانی است.

دوران هشت ساله حضور تیاگو سیلوا در PSG فصل گذشته و بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان به پایان رسید. به سیلوا فرصت تمدید قرارداد داده نشد و او در نهایت به عنوان بازیکن آزاد راهی چلسی شد.

خاطره بد ستاره برزیلی چلسی از رفتار سران پاریس15

تیاگو که همچنان از رفتار سران باشگاه عصبانی است، در مصاحبه جدیدش گفت:« هیچ پیشنهادی به من ندادند. حتی نگفتند با یک یورو حاضر به تمدید می شوی یا نه. ابدا هیچ صحبتی با من نشد و واقعا برایم ویران کننده بود.

بدتر اینکه در سه ماه وقفه به خاطر پاندمی کرونا فرصت کافی برای برگزاری یک مراسم خداحافظی داشتند ولی این کار را هم انجام ندادند.»

خاطره بد ستاره برزیلی چلسی از رفتار سران پاریس7

تیاگو ادامه داد:« بببینید؛ من هشت سال بازیکن پی اس جی بودم نه بازیکنی که یک سال یا چند ماه برای این تیم بازی کرده باشد. من کاپیتان تیم بودم و چندین و چند جام بالای سر بردم ولی رفتارشان در قبال من تاسف آور بود. من شایسته احترام بسیار بیشتری بودیم و همین اتفاق در مورد ادینسون کاوانی هم رخ داد. این همیشه جزو حسرت های زندگی ام می ماند و فراموش نخواهم کرد.»

منبع ورزش 3