یکه تازی طارمی در پورتو؛ بهترین بازیکن هفته لیگ پرتقال

19:08 - 1399/11/22
مهدی طارمی که عملکرد درخشانی در تیم پورتو دارد به عنوان بازیکن برتر هفته لیگ پرتقال معرفی شد.
یکه تازی طارمی در پورتو؛ بهترین بازیکن هفته لیگ پرتقال

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر پرتغال، سایت «گل پوینت» اقدام به معرفی ترکیب منتخب هفته لیگ پرتغال کرد که در این میان، مهدی طارمی ضمن حضور در ترکیب منتخب، عنوان بهترین بازیکن هفته را نیز به خود اختصاص داد.

طارمی در دیدار مهم هفته گذشته رقابت های لیگ برتر پرتغال، موفق شد در دقیقه 54، گل دوم تیمش را وارد دروازه براگا کند. او در دقیقه 85 تعویض و جایش را به ژائو ماریو داد که دقیقا پس از تعویض طارمی، پورتو که 10 نفره شده بود، در لحظات پایانی بازی دو گل دریافت کرد تا این دیدار با تساوی 2 – 2 به پایان برسد و اختلاف پورتو با اسپورتینگ صدرنشین، بیشتر شود.

یکه تازی طارمی در پورتو؛ بهترین بازیکن هفته لیگ پرتقال12

طارمی پس از این بازی درخشان ضمن قرار گرفتن در ترکیب منتخب هفته، با کسب نمره 8.1 عنوان بهترین بازیکن هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد.

طارمی از زمان حضور در پورتو، 1477 دقیقه برای این تیم به میدان رفته و موفق شده است 12 گل به ثمر برساند و آمار پاس گل ها و پنالتی ها گرفته شده توسط او نیز عدد 9 را نشان می دهد. به عبارتی طارمی تاکنون روی 21 گل پورتو نقش مستقیم داشته و به طور میانگین او هر 71 دقیقه، روی یک گل اژدهاهای بندرنشین، نقش اصلی را ایفا کرده است.

منبع ورزش 3