سردرگمی استقلالی ها از تغییرات مداوم زمین تمرین!

18:41 - 1399/11/22
استقلالی ها در حال حاظر در زمین راه آهن تمرین می کنند که تا کنون پنج بار زمین زمین تمرین خود را تغییر داده اند.
سردرگمی استقلالی ها از تغییرات مداوم زمین تمرین!

به گزارش "ورزش سه"، داشتن یک زمین تمرین مناسب، یکی از بزرگترین مشکلات تیم های لیگ برتری است که این مشکل طی سالهای اخیر برای استقلال به یک معضل عظیم تبدیل شده و آبی پوشان همواره از یک زمین تمرین، به زمین تمرین دیگری در حال نقل مکان بوده اند.

استقلال تمرینات پیش فصل خود را ابتدا در زمین شماره آزادی برگزار کرد. پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی، آنها در این مجموعه تمرینی حتی در دیدارهای تدارکاتی نیز به مصاف تیم هایی همچون هوادار رفتند.

پس از آن، آبی پوشان به مجموعه نفت تهرانسر نقل مکان کردند و در این مجموعه تمرینات خود را برای حضور در مسابقات از سر گرفتند. شاگردان فکری در این میان، سری هم به مجموعه زمین چمن مصنوعی غدیر زدند و در آنجا نیز مشغول تمرین شدند.

سردرگمی استقلالی ها از تغییرات مداوم زمین تمرین!4

پس از اینکه چند روز پیش مسئولان زمین نفت تهرانسر در توافق با مدیران استقلال، زمین چمن خود را زیر کشت بردند، استقلالی ها راهی مجموعه تمرین انقلاب شدند که حضور در آنجا با انتقادات فراوان بازیکنان همراه شد. خبرهایی مبنی بر پیدا شدن خرده شیشه و سرامیک در این مکان، باعث تعجب استقلالی ها شد.

کیفیت بد مجموعه تمرین انقلاب، باعث شد آبی پوشان تا زمان آماده سازی زمین نفت تهرانسر راهی مجموعه تمرینی راه آهن شوند و تمرینات خود را در این مکان برگزار کنند. به این ترتیب و تا پایان نیم فصل، استقلال در زمین تمرین های شماره 2 آزادی، نفت تهرانسر، غدیر و انقلاب مشغول تمرین بوده و امروز نیز از پنجمین زمین تمرین شاگردان فکری رونمایی می شود.

کوچ کردن های گاه و بیگاه استقلالی ها از یک زمین تمرین به زمین تمرین دیگر قطعا نمی تواند موجب رضایت بازیکنان و کادرفنی تیم باشد بخصوص اینکه این تغییرات هر روزه، موجب افزایش احتمال مصدومیت بازیکنان نیز می شود. به نظر می رسد مدیران استقلال باید یکبار برای همیشه مسئله زمین تمرین آبی پوشان را حل کرده که این مشکل بزرگ، می تواند به یکی از عوامل احتمالی عدم کسب نتیجه لازم برای این تیم تبدیل شود اتفاقی که در سالهای گذشته شاهد رخ دادن آن بودیم که یک نمونه آن، سفر استقلال به سیرجان در زمان مربیگری فرهاد مجیدی بود که آبی پوشان به دلیل نداشتن زمین تمرین مناسب، دو جلسه تمرینی قبل از دیدار با گل گهر را برگزار نکردند که این مسئله موجب شکست استقلال در آن دیدار شد.

منبع ورزش 3