شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس

15:34 - 1399/11/22
شبنم مقدم، بازیگر توانا و کم حاشیه، با انتشار تصاویر مادرش در شبکه‌ی اجتماعی، طرفدارانش را متوجه شباهت خودش و مادرش کرد.
شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس9

در این مطلب یک عکس از مادر شبنم مقدمی را مشاهده می کنید

شبنم مقدمی بازیگر معروف ایرانی است که به تازگی در برنامه هم رفیق حضور پیدا کرده بود و با خوانندگی در این برنامه جنجال ساز شد.

عکس از مادر شبنم مقدمی

شبنم مقدمی با انتشار عکس زیر نوشت:

همه ی مادر ها بوی بهار و بنفشه می دهند ،بوی هر چه گلاب و گُل…مادر ِ من هم .

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس2

عکس از مادر شبنم مقدمی

بد نیست بدانید برنامه «همرفیق» شبنم مقدمی حذف شد

همخوانی شبنم مقدمی باعث حدف برنامه‌اش از «همرفیق» شد.

در حالی که پنجشنبه ۹ بهمن ماه قسمت هشتم برنامه «همرفیق» با حضور شبنم مقدمی بازیگر تئاتر و سینما پخش شد، اما ناگهان برنامه او از آرشیو پلتفرم نماوا حذف شده است.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس7

خوانندگی بازیگر زن

به نظر می‌رسد دلیل این حذف، همخوانی شبنم مقدمی با شهاب حسینی مجری «همرفیق» و گروه موسیقی بمرانی در بخشی از برنامه است.

مقدمی در صفحه اجتماعی خود به حذف این برنامه از پلتفرم اشاره کرده و نوشته است که دلیل آن را نمی‌داند و حدس و گمان‌ها را هم تایید یا تکذیب نمی‌کند. به بهانه عکس از مادر شبنم مقدمی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس17

برنامه همرفیق شهاب حسینی

تا این لحظه نماوا که پلتفرم پخش این برنامه است توضیحی به مردم ارایه نداده است.

ساترا سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر نیز دلیل این حذف و ممیزی را اعلام نکرده است، ولی پیگیری خبرنگار صبا برای اعلام رسمی این حذف ادامه دارد.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس6

همسر شبنم مقدمی

شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامهٔ “خانهٔ کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقهٔ اجرا در برنامه‌هایی چون “هفت شنبه”، “خط خطیم، “کبوتری ناگهان” و “هفت ترانه” را داراست.

وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود، کار بازیگری در سینما را با فیلم “زخمی” (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود

نام:شبنم نام خانوادگی:مقدمی تاریخ تولد:1351 محل تولد:تهران تحصیلات:کارشناسی ادبیات فارسی تاهل:متاهل -------------------------------------------------

زندگینامه

شبنم مقدمی متولد سوم فروردین ماه سال 1351 در خیابان شیخ هادی، بیمارستان عیوض زاده شهر تهران می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس14

ساکن منطقهء بسیار خوش اب و هوایی در شمال کرج، پایهء کوه بوده به نام عظیمیه دبستانش را در همانجا ، در مدرسه شهید کرمی ، دورهء راهنمایی را در مدرسه جمهوری اسلامی، و دبیرستان را در دبیرستان شهید باهنر گذرانده است . رشتهء تحصیلی اش، علوم تجربی بود.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس20

در دانشگاه آزاد، در همان کرج،ادبیات فارسی خواند، و به گفته ی خودش حسرت تحصیل درتئاتر و سینما، به دلم ماند تا هنوز و همیشه…

شبنم مقدمی و همسرش

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس20

شبنم مقدمی و دخترش

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس2

دنیای بازیگری:

شبنم مقدمی در مدرسه کارگاهی فیلمنامه نویسی حوزه هنری، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و همزمان، با گروه تئاتر شایا فعالیت حرفه ای در تئاتر تهران را آغاز کرد و بعد از آن بود که به دوره های آموزشی بازیگری سینما، در مدرسه بازیگری امین تارخ پیوست.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس5

گرچه پیش از آن هم چه جلوی دوربین چه در پشت صحنه، به عنوان نویسنده، دستیار کارگردان،منشی صحنه و…کار می کردم، اما گذراندن این دوره یکساله، بسیار به اندوخته هایم افزود.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس4

شبنم مقدمی فعالیت خود در رادیو را در سال 77 با اجرای برنامه خانه ی کاغذی به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی چون هفت شنبه، خط خطیم، کبوتری ناگهان و هفت ترانه را داراست. شبنم مقدمی در سال 1377 کار بازیگری در سینما را با فیلم زخمی کامران قدکچیان آغاز نمود.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس11

شبنم مقدمی در سریال سقوط یک فرشته:

این سریال که دنباله روی سریال او یک فرشته بود محسوب می شود در شبهای ماه رمضان1390 روی آنتن شبکه اول سیما رفت. جذابیت اصلی این سریال بیان داستان از زبان شیطان (محمدرضا علیمردانی) به عنوان راوی قصه است که تاکنون سابقه نداشته است خصوصاً که از قسمت های میانی این سریال هویت اصلی او مشخص می شود.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس19

شبنم مقدمی در سریال مدینه:

شبنم مقدمی در سریال مدینه نقش زنی به نام روحی را بازی میکند این سریال هر شب ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش میشود.

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس10

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس1

فیلمشناسی

سینمایی

1 - امروز (1392) 2 - آینه شمعدون (1391) 3 - گس (1391) 4 - آزمایشگاه (1390) 5 - ابرهای ارغوانی (1390) 6 - بوسیدن روی ماه (1390) 7 - زیر آب (1388) 8 - کودک و فرشته (1387) 9 - فرزند خاک (1386) 10 - همیشه پای یک زن در میان است (1386) 11 - پاداش سکوت (1385) 12 - به نام پدر (1384) 13 - زیستن (1380) 14 - از صمیم قلب (1379)

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس18

مجموعه تلویزیونی

مدینه (1393) هفت سنگ (1393) سقوط یک فرشته (1390) زیر تیغ (1385) گل های آفتابگردان (1376)

شبنم مقدمی در سریال هفت سنگ

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس8

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس7

جوایز:

فیلم گس با بازی شبنم مقدمی و کارگردانی در جشنواره فیلم رم برنده جایزه بهترین بازیگر زن/مرد نوظهور شد. این جایزه به گروه بازیگران زن و مرد این فیلم ایرانی اهدا شد به صابر ابر، پانته آ پناهی، رویا جاویدنیا ، احسان امانی ، شبنم مقدمی ، مهسا علافر ، محمدرضا غفاری، نوال شریفی ، صدف احمدی ، ماهانا نور محمدی ، سیما مبارک شاهی ، بهاران بنی احمدی ، سیامک صفری ، مانی گندمکار ، آرشام طالبی.​

شباهت عجیب اجزای صورت شبنم مقدمی به مادرش + عکس17

شبنم مقدمی در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی فیلم امروز بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.