مورینیو از داور جنجالی انگلیسی حمایت کرد

13:02 - 1399/11/22
مایکن دین داور مشهور انگلیسی به خاطر قضاوت جنجالی خودش سوژه رسانه ها شد و حتی تهدید به مرگ شد که ژوزه مورینیو از وی حمایت کامل کرد.
مورینیو از داور جنجالی انگلیسی حمایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، با داور باتجربه انگلیسی که به تازگی تهدید به مرگ شده است، ابراز همدردی کرد.

مایک دین پس از نشان دادن کارت قرمز به توماس سوچک، بازیکن وستهام، در پایان تساوی 0-0 این تیم برابر فولام، به شکل آنلاین تهدید به مرگ شد.

با اعتراض باشگاه وستهام به تصمیم داور، درخواست تجدید نظر این باشگاه پذیرفته و کارت قرمز هافبک 25 ساله این تیم بخشیده شد.

مورینیو از داور جنجالی انگلیسی حمایت کرد13

این داور باتجربه انگلیسی نیز به جمع قربانیان زیادی از لیگ برتر پیوست که در هفته های اخیر در فضای مجازی و به صورت آنلاین مورد آزار و تهدید قرار گرفته اند. از آن جمله می شود به اکسل توانزابه، مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال از منچستریونایتد و همچنین ریس جیمز بازیکن چلسی اشاره کرد.

مورینیو با واکنش به این اتفاق تلخ گفت: "من بسیار برای مایک دین متاسفم. برای توانزبه هم متاسفم و برای هر توانزبه و مایک دینی که در جهان وجود دارد...

این هفته نوبت آنها بود، هفته پیش نوبت چند نفر دیگر و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود هفته بعد هم نوبت عده ای دیگر است.

فکر می کنم که در این باره باید کاری صورت بگیرد چرا که زندگی حرفه ای ما و کاری که در زندگی حرفه ای خود انجام می دهیم و موفقیت هایی که کسب می کنیم و اشتباهاتی که مرتکب می شویم و مشکلاتی که داریم یک چیز است و دیگری زندگی خصوصی و اجتماعی ما است. به نظر من حتما باید در این زمینه اقدامی صورت بگیرد."

دین پس از اینکه خود و خانواده اش تهدید به مرگ شدند، درخواست کرده که این هفته در لیگ برتر در هیچ بازی قضاوت نکند. او این موضوع را به پلیس نیز گزارش کرده است.

مورینیو از داور جنجالی انگلیسی حمایت کرد14

سوچک، بازیکنی که اخراج شدن او از زمین بازی توسط دین، جرقه این ماجراها را زد در واکنش به این اتفاق در توییتر خود نوشت: "هر تصمیمی که در زمین بازی گرفته می شود، باید در زمین بازی هم باقی بماند. من دوست ندارم که بشنوم این موضوعات با زندگی شخصی قاطی شده اند و از مایک دین و خانواده اش حمایت می کنم.

هیچ جایی در دنیا برای آزار از هر نوعی که باشد، وجود ندارد. این اتفاق متعلق به گذشته است و من حالا روی بقیه فصل تمرکز کرده ام."

منبع ورزش 3