خبر های امیدوار کننده گواردیولا از وضعیت ستاره بلژیکی

12:54 - 1399/11/22
گواردیولا سرمربی سیتیزن ها اعلام کرد وضعیت کوین دی بروین رو به بهبود است و به احتمال فراوان برابر تیم آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا حاظر خواهد بود.
خبر های امیدوار کننده گواردیولا از وضعیت ستاره بلژیکی

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بلژیکی سیتی از زمان برد 2-0 این تیم برابر استون ویلا در لیگ برتر، در بازی های منچسترسیتی غایب بوده است. دی بروین در این بازی دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و از ترکیب سیتی کنار رفت.

با این وجود شاگردان پپ گواردیولا توقف ناپذیر بوده اند و به رغم غیاب مهره ای کلیدی چون دی بروین، در هر پنج بازی که بدون او انجام داده اند، پیروز شده و با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

خبر های امیدوار کننده گواردیولا از وضعیت ستاره بلژیکی7

گواردیولا در صحبت راجع به آخرین وضعیت مصدومیت دی بروین گفت: "او دارد بهتر می شود. الان مشغول تمرین است، البته نه با تیم، اما به تنهایی تمرین می کند و احساس خوبی دارد و حس می کند بهبود یافته. اوضاع او خوب استف واقعا خوب است."

پس از مصدومیت دی بروین گواردیولا گفته بود که انتظار دارد این بازیکن بین چهار تا شش هفته از میادین دور باشد: "خیلی حال گیری بزرگی استف اینطور نیست؟ همینطور است، اما ما باید به راه خودادامه دهیم. چیزی نی گویم که کسی نداند، این هم برای او و هم برای ما بدشانسی است و باید یک راه حلی پیدا کنیم چرا که همه در این شرایط در زندگی خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و ما هم مجبوریم با این شرایط وفق پیدا کنیم."

خبر های امیدوار کننده گواردیولا از وضعیت ستاره بلژیکی12

در بهترین حالت دی بروین چهار هفته از میادین به دور خواهد ماند و می تواند در بازی سیتی برابر آرسنال که 11 روز دیگر برگزار می شود، در ترکیب سیتیزن ها قرار بگیرد.

این البته به آن معنا است که ستاره سیتی بازی با تاتنهام و اورتون و همچنین بازی روز چهارشنبه سیتی در جام حذفی برابر سوانسی را نیز از دست خواهد داد.

از غیبت او تا شش هفته طول بکشد، دی بروین فرصت حضور در بعضی از مهمترین بازی های سیتی را نیز از دست خواهد داد. پس از دیدار با آرسنال، سیتی در دور حذفی چمپیونزلیگ به مصاف مونشن گلادباخ خواهد رفت. پس از آن شاگردان گواردیولا میزبان وستهام هستند و سپس در دربی خانگی با منچستریونایتد مواجه می شوند.

منبع ورزش 3