خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس

15:12 - 1399/11/22
رضا بهرام، خواننده محبوب، چندی پیش عکسی در کنار دو خواهرش در حال تفریح منتشر کرد.
خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش

رضا بهرام خواننده جوان و بی حاشیه کشورمان است که از سال ۹۶ با اجرای مشترک با آرش و مسیح معروف شد و کم کم به محبوبیت رسید. او علاقه وافری به خانواده اش دارد و تصاویر زیادی از مادر و خواهرهایش منتشر می کند.

عکس رضا بهرام و خواهرانش

عکسی از رضا بهرام در کنار دو تا خواهرش

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس16

عکس رضا بهرام و خواهرانش

بد نیست درباره رضا بهرام بیشتر بدانید

رضا بهرام (رضا هلاورجانی) خواننده پاپ و آهنگساز محبوب و خوش صدای ایرانی است که در بیستم دی ماه سال ۱۳۷۰ در یزد به دنیا آمد. فرزند دوم خانواده است و دو خواهر ورزشکار دارد یکی سوارکار و دیگری در ورزش قایق رانی کانوپولو فعالیت می کند.

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس5

خواننده معروف

بهرام در ۱۴ سالگی پدر خود را از دست داد. در خوانندگی اولین مشوق رضا بهرام پدرش بود که در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا به همین علت از خوانندگی فاصله گرفت.فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد . از همسر رضا بهرام و ازدواج او خبری منتشر نشده احتمال بسیار زیاد ایشان مجرد هستند.

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس2

تصویر رضا بهرام و خواهرانش

فوتبال رضا بهرام

رضا بهرام در فوتبال نیز فعالیت داشته وی در سال ۸۴ مشغول ورزش فوتبال بود و در تیم فولاد یزد بازی می کرد و بعد از آن به طور موقت به فولاد خوزستان رفت و در همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس12

خواننده جوان و خانواده اش

رضا بهرام از سال ۱۳۹۳ قطعه هایی منتشر نمود و پیش از آن در صفحه ی اینستاگرام خود بخش هایی از صدای خود را به اشتراک می گذاشت تا آنکه در سال ۱۳۹۶ در اجرای آهنگ گلی با آرش و مسیح همخوانی کرد. در سال ۱۳۹۷ با انتشار اولین ترانه اش به نام از عشق بگو به محبوبیت بسیار رسید و معروف شد. در همان سال آهنگ مو به مو که تیتراژ پایانی سریال ممنوعه بود را خواند که موجب رشد و پیشرفت اش شد. این ترانه زیبا در لیست پر دانلود ترین موزیک های سایت های ایرانی قرار گرفته است.

شروع خوانندگی و فعالیت های رضا بهرام

در خوانندگی نخستین مشوق رضا بهرام پدرش بود کـه در همان سال یعنی سال ۱۳۸۴ فوت کرد و رضا بهمین علت از خوانندگی فاصله گرفت و بـه آن بی‌توجه شد. او در آن زمان مشغول بـه ورزش فوتبال بودو در تیم فولاد یزد بـه بازی می‌پرداخت.

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس7

بعد ازآن بـه‌طور موقت بـه فولاد خوزستان رفت ودر همان تیم دچار مصدومیت شد؛ و بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد ولی مصدومیت دلیلی دوباره برای شروع خوانندگی و بیشتر شدن علاقه وی بـه آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و بـه‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شد.

مدیون پدر و مادرم هستم

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس17

بـه گفته رضا بهرام بعد از پدرش تنها حامی زندگی او در تمام مسائل و مراحل زندگی مادرش بوده اسـت و تمام موفقیت های خودش را بعد از خدا مدیون مادرش اسـت.

ازدواج و همسر رضا بهرام

او مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده اسـت.

سبک موسیقی رضا بهرام

سبک رضا بهرام در موسیقی، تلفیقی اسـت، او همچنین دارای صدای خاص می باشد، ضمن این کـه با اجرای خوب و متبحرانه اش، توانست خیلی زود پیشرفت کرده و مخاطبان زیادی را جذب کارش نماید.

رضا بهرام چگونه مشهور شد؟

وی با موزیک «از عشق بگو» بـه سرعت مشهور شد و نگاهها رابه سمت خود جلب کرد. ترانه «مو بـه مو» او برای تیتراژ سریال ممنوعه کـه از شبکه نمایش خانگی پخش میشود، نیز بسیار پر طرفدار می باشد.

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس3

موزیک «دیوانه» رضا بهرام، جدید ترین اثر منتشر شده از وی می‌باشد کـه این موزیک نیز بسیار پر دانلود بوده و طرفداران زیادی را جذب کرده اسـت. از دیگر آثار شاخص رضا بهرام میتوان موزیک های بیمار، کجایی، مو بـه مو، ویدئو موزیک کجایی و دیوانه را نام برد.

نکات جالب در مورد رضا بهرام

رضا بهرام یکسال قبل از ورود بـه دانشگاه درسال ۱۳۸۸ موسیقی را آغاز کرد ودر سال ۱۳۹۳ بـه‌طور حرفه ای وارد این عرصه شد. علاقه بـه موسیقی و خواندن باعث شد تا بـه دنبال این هنر رفته و فعالیت خودرا دراین زمینه شروع کرده اسـت.

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس6

صدای خاص و اجرای توانمند و متبحرش باعث شد تا خیلی زود پیشرفت کرده و طرفداران زیادی را جلب کند. رضا بهرام آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند و اینکار او باعث موفقیتش در کارها و موزیک هایش شده اسـت.

صفحه اینستاگرام رضا بهرام rezabahramofficial@

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی آقای رضا بهرام و پربازدیدترین پست های منتشر شده توسط وی را مرور می‌کنیم. آقای رضا بهرام بیش از 1 میلیون دنبال کننده دراین شبکه اجتماعی دارد.

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس7

او درباره این عکس نوشته: خدارو شکر می‌کنم بـه خاطر این لحظه،ممنونم از همتونخانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس4خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس13

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس1

او درباره این عکس نوشته: ازتون تشکر می کنم بـه خاطر این همه ی انرژی و احساس خوبی کـه بـه مـن میدین،امیدوارم با ساخت موزیکای خوب بتونیم لحظه های خاطره انگیزی رو براتون رقم بزنیم.خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس7

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس5

او درباره این عکس نوشته: ممنونم از همتون و دوستون دارم.خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس18خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس18?

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس2

او درباره این عکس نوشته: امیدوارم از شنیدنش لذت ببرید و خاطره های خوب باهاش بسازید.خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس7

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس13

او درباره این عکس نوشته: بعد از 48 ساعت بیداری

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس4

او درباره این عکس نوشته: برای کنسرت آماده اید؟؟?

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس12

او درباره این عکس نوشته: نظراتتون رو میخونم و قطعا در ساخت موزیک های بعدی از نظرات شـما کمک می گیریم. ممنونم از همتون?خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس13

خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس8

او درباره این عکس نوشته: روز خوبی داشته باشید.خانواده‌ی رضا بهرام در تفریح و گردش + عکس0